Cum cumpar

Pentru a putea plasa o comandă pe Sensodays.ro sau telefonic trebuie să deții o adresă validă de email.
Adresa de email va fi asociata contului tau de pe www.sensodays.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

Pasul 1
Alegerea produselor

Navigarea prin portofoliul online este simplă şi se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii. Dacă, după ce alegi o subcategorie, nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afişate, poţi aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării în funcţie de caracteristicile relevante listate.

În pagina produsului poţi verifica toate informaţiile despre caracteristicile acestuia, preţ, disponibilitatea în stoc şi termen de livrare estimat. Mai multe detalii despre disponibilitatea în stoc şi termenul de livrare găseşti în secţiunea Cum Livram Tot în pagina produsului vei găsi opţiunea "Adauga in lista de comparare", unde poţi examina în paralel caracteristicile mai multor produse.

Căutarea produselor


În cazul în care ştii parţial sau complet denumirea ori codul produsului, poţi utiliza şi motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini.

Uneori va fi nevoie să încerci mai mulţi termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.

Pasul 2
Coşul de cumpărături

Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos". Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu".

Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii. Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rând, chiar înaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează cantitatea". Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.

Dacă ești în posesia unui cupon de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului și apăsarea butonului «Aplică cupon».

Pentru a plasa comanda, trebuie să parcurgi pașii următori apăsând butonul «Confirma comanda».

Pasul 3
Autentificare / Înregistrare

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, vei fi rugat să te autentifici cu datele tale ca să poti finaliza comanda;

- dacă nu ai un cont, va trebui să iti creezi unul prin completarea campurilor cerute in formularul apărut pe ecran;

În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu un link de confirmare a adresei de email (pentru a fi siguri ca adresa ta nu este folosita abuziv de alte persoane). Dupa confirmarea adresei de email vei primi un mesaj cu detaliile contului tău.

În interiorul contului personal poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

- te poti conecta rapid si usor direct cu contul tau de Facebook;

Pasul 4
Alege opţiunea de livrare

Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune. Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Cum livrăm".

Pasul 5
Alege opţiunea de plata

Selectează opțiunea privind modalitatea de plată.

În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății.

Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Cum plătesc".

Pasul 6
Confirma comanda

Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale.

În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită. După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații necesare pentru finalizarea acesteia.

Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni şi Condiţii") și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.