Cum livram

 

PROMOTIE! Pana pe 31.10.2017 beneficiezi de Transport GRATUIT pentru orice comanda de peste 299 Lei!

Pregatirea produselor pentru livrare (manipularea in depozitul SensoDays)


Toate produsele sunt pregatite corespunzator in depozitul SensoDays.ro in vederea mentinerii integritatii lor pe durata transportului. Produsele fragile, grele si / sau voluminoase necesita manipulare suplimentara, pentru multe dintre aceste produse (exemplu chiuvetele de granit) este necesara chiar supra-ambalare in folii, cartoane si materiale de protectie. Deoarece pregatirea necesita atentie deosebita, pentru aceste produse se percepe o taxa suplimentara de manipulare in depozit. Valoarea taxei este de 20 sau 40 lei, in functie de tipul produsului (gasiti in subsolul acestei pagini tabelul cu categoriile la care se aplica aceasta taxa suplimentara).


Tarifele de livrare


Pentru fiecare livrare se va aplica tariful de 15 LEI (inclusiv TVA). Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective care va fi in mod explicit anuntat pe site.



Termenele de livrare


Termenul estimat de livrare este afisat in pagina fiecarui produs, la momentul vizualizarii produsului. Termenul ferm de livrare va fi indicat de operatorul de vanzari in momentul confirmarii comenzii, si va fi calculat din momentul primirii acestei confirmari in scris. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii in contul SensoDays a plații integrale.


Produsele comandate se pot ridica si personal, de la punctul de livrare din București - EROILOR, in intervalele orare menționate in pagina produsului (calculate in functie de ora setata in sistemul device-ului de pe care se face comanda). Aceste intervale orare afisate pe site sunt valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Daca intervalele orare afișate in pagina produsului nu se suprapun orelor de program, livrarea se considera decalata pana la următoarea zi de lucru cu publicul. Comenzile neachitate cu ridicare de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, comanda va fi anulata.



Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza periodic. Statusul poate fi afișat in variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:

  • In Stoc : produsul se află in stoc intr-o cantitate pe care o estimăm ca suficientă pentru ritmul actual de vanzare. Pentru aceste produse termenele de livrare afisate pe site sunt in timp real si nu trebuie confirmate cu consultantul de vanzari.
  • Stoc furnizor : produsul se află in stocul furnizorului, si in proportie de 95% poate fi livrat. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.
  • Disponibil in aproximativ 15 zile : produsul nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsul va fi importat de la furnizorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15 zile, termenul ferm de livrare va fi confirmat de consultantul de vanzari pentru fiecare produs in parte.
  • In curand : produs nou, care urmeaza a fi lansat si comercializat pe site, pentru care nu se dau termene de livrare ferme.

Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:
 
- comanda care contine produse "Stoc furnizor
- comanda care contine  produse cu statusul "Disponibil in aproximativ 15 zile"
- comanda care contine produse agabaritice din categoria "Baie" si categoria "Bucatarie" - datorita volumului si/sau greutatii acestora depozitarea si ambalarea pot produce intarzieri care vor fi anuntate din timp de catre operator.


Program punct livrare Bucuresti - Eroilor: vezi pagina Contact

Programul de livrări al curierilor: - De Luni pana Vineri in intervalul 10:00 - 18:00, Sambătă in intervalul 10:00 - 16:00

Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Livrarea comenzii



Produsele comandate pe site-ul www.SensoDays.ro se pot livra prin curier oriunde pe teritoriul Romaniei. Curierul este o companie independenta cu care site-ul SensoDays.ro lucreaza in baza unui contract comercial.

Cumparatorul trebuie sa se asigure ca locatia de livrare este accesibila masinii de transport. In caz contrar, livrarea se va face in cel mai apropiat punct ce permite accesul si stationarea in siguranta a masinii de marfa. Conducatorul vehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu va ajuta la manipularea lor in vecinatate.

O parte din comenzile din Bucuresti si Sectorul Agricol Ilfov se vor livra cu masinile SensoDays, care vor face tot posibilul sa ajute Cumparatorul cu manipularea produselor si in afara masinii SensoDays, in limita posibilitatilor fizice. In cazul produselor grele si / sau voluminoase (care depasesc greutatea de 35 kg sau volumul de 1 metru cub) si al produselor grupate sau coletate pe paleti, SensoDays va trimite doi oameni pe masina, dar Cumparatorul este rugat sa asigure suport soferilor SensoDays.ro daca marfa livrata nu poate fi manipulata doar de doua persoane.

Precizare importanta: Taxa de manipulare platita de Cumparator in momentul comenzii este o taxa pentru pregatirea produselor in depozitul SensoDays, nu are legatura cu manipularea produselor in afara spatiilor SensoDays (depozit, masina SensoDays).

Produsele comandate vor fi expediate impreună cu următoarele documente: factura fiscală, certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare, furnizate de către producător sau de către importator. Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin mail la info@sensodays.ro

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativă, coletul va fi returnat Vanzatorului care isi rezerva dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.



Verificarea coletului la livrare


In cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări serioase la primirea prin curier, sfatuim Cumparatorul să refuze coletul si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, rugam cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in termen de o ora printr-un email la service@sensodays.ro sau la telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu chiuvete de granit, lavoare ceramica, panouri de dus, etc) sfatuim Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului. Aceasta verificare se poate face numai dupa plata expeditiei. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat.
In cazul in care soferul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul este rugat sa ne anunte cat mai repede (prin telefon sau email service@sensodays.ro) in termen de maxim o ora pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al site-ului nostru si de aceea este important sa fim anuntati cat mai repede. Reclamatiile ulterioare termenului de o ora nu vor putea fi luate in considerare.



Conditii speciale de livrare

Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cat de curand posibil despre situaţia expediţiei.


Conditii speciale livrare parfumuri:

Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele, producatorii nu asigura ambalaje tiplate individual. Motivul pentru care distribuim si acest tip de produse este pentru ca au preturi foarte atractive si transferam discountul cumparatorului.

In momentul primirii coletului de la curier va rugam sa verificati sa nu prezinte urme de deschidere sau umezire si sa nu miroasa a parfum.Daca ati achizitionat un produs gresit, il puteti returna conform instructiunilor din pagina Renuntarea la cumparare. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

 

Categoriile pentru care se aplica taxa de manipulare si valoarea acesteia:

 

 Taxa manipulare  Taxa manipulare
Baie  Bucatarie  
 Obiecte sanitare +   Electrocasnice mari +
  Lavoare20 lei   Cuptoare incorporabile40 lei
  Vase WC20 lei   Plite incorporabile20 lei
  Bideuri20 lei   Hote20 lei
  Pisoare20 lei   Aparate frigorifice40 lei
 Rezervoare WC +   Masini de spalat vase40 lei
  Rezervoare aparente20 lei   Masini de spalat rufe / Uscatoare40 lei
  Rezervoare ingropate20 lei   Incorporabile diverse40 lei
 Cazi de baie +  Chiuvete & Baterii de bucatarie + 
  Cazi de baie simple40 lei   Chiuvete inox20 lei
  Cazi cu hidromasaj40 lei   Chiuvete compozit20 lei
  Paravane cada20 lei   Chiuvete ceramica20 lei
 Cabine de dus +   Chiuvete sticla20 lei
  Cabine simple de dus40 lei Living & Deco  
  Panouri si usi de dus40 lei   Mobilier + 
  Usi de nisa40 lei   Canapele & Fotolii40 lei
  Cabine de dus Walk-In40 lei   Scaune20 lei
  Cabine de dus hidromasaj40 lei   Mese20 lei
  Cabine de dus wellness40 lei Dormitor    
 Cadite de dus+   Pentru pat + 
  Cadite de dus20 lei   Saltele20 lei
 Sisteme de dus +      
  Panele dus cu hidromasaj20 lei     
 Mobilier de baie +      
  Seturi mobilier40 lei     
  Dulapuri baza si blaturi20 lei     
  Mic mobilier20 lei     
  Dulapuri tip coloana40 lei     
 Radiatoare +      
  Radiatoare port-prosop20 lei     
  Radiatoare decorative20 lei