Cum livram

In Bucuresti si Ilfov livram cu flota SensoDays in aceeasi zi (pentru comenzi confirmate pana in ora 14:00).


Termenul de livrare



Garantam termenele de livrare pentru toate produsele cu status "In stoc" de pe site-ul SensoDays.ro. Produsele cu status "In stoc" se afla fizic in depozitele noastre, vor fi pregatite de livrare imediat dupa confirmarea comenzii, si trimise in livrare in aceeasi zi lucratoare.
Termenul de livrare pentru orice alt produs care nu are status "In Stoc" pe site se confirma impreuna cu operatorul, care va verifica disponibilitatea la producator.



Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii in contul SensoDays a plații integrale.



Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.


Costul livrarii


Pentru comenzile a caror valoare este peste 499 lei, livrarea este GRATUITA.

Exceptie fac comenzile ce contin minim un produs volumetric (greu, fragil sau de mari dimensiuni), pentru care se aplica o taxa volumetrica de 40 lei (inclusiv TVA). Lista categoriilor ce contin produse volumetrice este mai jos.

Fiecare comanda sub valoarea de 499 lei va avea un cost de livrare de 20 LEI (inclusiv TVA)

Daca o comanda sub 499 lei contine cel putin un produs volumetric, costul de livrare va fi 40 lei (inclusiv TVA).



Livrarea comenzii


Produsele comandate pe site-ul www.SensoDays.ro se pot livra prin curier oriunde pe teritoriul Romaniei. Curierul este o companie independenta cu care site-ul SensoDays.ro lucreaza in baza unui contract comercial.

Cumparatorul trebuie sa se asigure ca locatia de livrare este accesibila masinii de transport. In caz contrar, livrarea se va face in cel mai apropiat punct ce permite accesul si stationarea in siguranta a masinii de marfa. Conducatorul vehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu va ajuta la deplasarea lor in vecinatate.

O parte din comenzile din Bucuresti si Sectorul Agricol Ilfov se vor livra cu masinile SensoDays, al caror sofer va face tot posibilul sa ajute Cumparatorul cu deplasarea produselor si in afara masinii SensoDays, in limita posibilitatilor fizice. In cazul produselor grele si / sau voluminoase (dimensiuni definite mai sus) si / sau coletate pe paleti, SensoDays va face tot posibilul sa trimita doi oameni pe masina, dar Cumparatorul este rugat sa asigure suport soferilor SensoDays.ro daca marfa livrata nu poate fi manipulata doar de acestia.

Produsele comandate vor fi expediate impreună cu următoarele documente: factura fiscală, certificatele de garanție aferente, manualele de utilizare, furnizate de către producător sau de către importator. Absența oricăruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor prin mail la info@sensodays.ro

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar transmis de curier, va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativă, coletul va fi returnat Vanzatorului care isi rezerva dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.

Produsele comandate se pot ridica si personal, de la punctele de livrare mentionate in pagina produsului (punctul de livrare din București - BANEASA sau punctul de Livrare Depozit SensoDays ), in intervalele orare menționate in pagina produsului.

Intervalele orare din pagina produsului sunt calculate automat, in functie de ora setata pe statia de pe care se face comanda. Aceste intervale orare sunt valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Daca intervalele orare afișate in pagina produsului nu se suprapun orelor de program, livrarea se considera decalata pana la următoarea zi de lucru cu publicul.

Comenzile neachitate cu ridicare de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, ne rezervam dreptul de a anula comanda.



Program punct livrare Bucuresti - Baneasa: vezi pagina Contact

Programul de livrări al curierilor: - Depinde de fiecare curier in parte. In general, toti curierii livreaza de Luni pana Vineri in intervalul 10:00 - 18:00 si Sambătă in intervalul 10:00 - 13:00, dar pentru informatii mai exacte, va rugam sa consultati site-ul curierului cu care va soseste produsul (numele curierului il primiti pe email si / sau sms in momentul in care comanda pleaca din depozitul SensoDays.ro


In momentul in care produsele pleaca din depozitul Vanzatorului, Cumparatorul va fi notificat pe adresa de mail si pe numarul de telefon inregistrate in contul sau de client.



Verificarea coletului la livrare


Toate coletele pleaca din depozitul SensoDays.ro cu optiunea "Deschidere colet la livrare", serviciu oferit de SensoDays clientilor sai. Deci toti Cumparatorii SensoDays.ro au dreptul de a verifica integritatea produselor livrate, in prezenta curierului.

In momentul sosirii curierului, rugam Cumparatorul sa solicite deschiderea coletului pentru a verifica starea produselor. Se verifica daca produsul este intact, nu se probeaza functionalitatea tehnica.

Daca, in urma deschiderii coletului, Cumparatorul constata ca produsul livrat este spart sau prezinta semne de lovire sau zgarieturi (de exemplu un cuptor incorporabil are geamul spart) recomandam refuzul comenzii. Pentru a refuza comanda trebuie completat un proces verbal constatator, in prezenta curierului, in momentul livrarii, cu mentionarea datele ambelor parti. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul in care plata este ramburs, deschiderea coletului se face inainte de achitarea rambursului. In cazul in care comanda este deja achitata si in urma deschiderii coletului este necesar refuzul livrarii, SensoDays va agrea ulterior, impreuna cu Cumparatorul, modalitatea de decontare (fie se face o noua livrare, fie se restituie suma achitata in contul din care s-a efectuat plata).

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului / coletelor la livrare doar unul dintre produse este deteriorat, fie se refuza intreaga livrare, fie se pastreaza inclusiv produsul deteriorat, dar numai cu completarea procesului verbal constatator.

Livrarile pe palet se verifica vizual la exterior in prezenta curierului si, daca exista semne de deteriorare, se semneaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Continutul paletului trebuie ulterior verificat produs cu produs in maxim o ora de la livrarea paletului, si daca sunt probleme, trebuie anuntate printr-un mesaj la service@sensodays.ro.



Conditii speciale de livrare


Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cat de curand posibil despre situaţia expediţiei.



Livrarea produselor grele, fragile, voluminoase.


Produsele fragile, grele si / sau voluminoase sunt considerate produse volumetrice si, indiferent de valoarea comenzii, vor avea un cost de livrare de 40 lei. Produsele considerate volumetrice fac parte din categoriile urmatoare: