Retur in 90 zile - un serviciu suplimentar oferit de SensoDays.ro

Stim din experienta ca, intre proiectul initial al unei case si rezultatul final pot apare diferente greu de prevazut, uneori majore. Pentru a fi alaturi de clientii SensoDays (persoane fizice) care isi comanda din timp produsele, oferim serviciul "Dreptul de Retur in 90 de zile", special si unic pe piata din Romania.

* * * * *



"Dreptul de Retur in 90 de zile" este un serviciu suplimentar oferit de Vanzator, care se aplica anumitor produse din categoriile Bucatarie si Baie de pe site-ul www.sensodays.ro. Acest drept este valabil pentru persoanele fizice si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta (detalii in pagina Retur produse).


Produsul va fi returnat in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Costul returului cade in sarcina Cumparatorului, la fel si responsabilitatea asupra integritatii produsului. Coletul de Retur 90 zile trebuie trimis cu optiunea "deschidere la livrare" pentru a putea fi verificat.


Compensarea valorii produsului returnat in baza acestui serviciu (integrala, sau partiala cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii acolo unde este cazul), se va face prin emiterea unui Voucher valoric valabil 30 de zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achizitionarea altor produse de pe site-ul www.sensodays.ro. Eventualele taxe de manipulare aferente comenzii initiale nu se returneaza.


In cazul returnarii unui produs achizitionat cu un Voucher de Retur 90 zile, returnarea valorii produsului sa va face tot sub forma de Voucher de Retur 90 zile, cu valabilitate de 30 zile.

Conditiile de utilizare ale voucherului valoric se supun regulilor de utilizare vouchere din "Termeni si Conditii".


"Dreptul de Retur in 90 zile" nu este aplicabil in cazul:


  • produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si a unei plati in avans, in termenii agreati de parti.)
  • produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
  • produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
  • produselor fara ambalajul original complet in care au fost livrate sau fara certificatele de garantie in original
  • produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care Cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere deja folosite de Cumparator).
  • produselor resigilate


Pentru notificarea returului de 90 zile va rugam sa va logati in contul de client. O puteti face direct AICI.

Detalii suplimentare pentru inregistrarea returului gasiti AICI.