Termeni si Conditii

Prin utilizarea site-ului SensoDays.ro (denumit in continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (dgaenumite in continuare Contract).

Magazinul online SensoDays este administrat de compania S.C. SENSO AMBIENTE S.R.L., (denumită in continuare Vanzător), inregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/10909/2004, avand CUI 16573152, atribut fiscal RO, CIF RO16573152, capital social 240.000 lei, sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Bilciuresti, nr. 20-22, Parter, Romania, telefon +40-21-407-3434, fax +40-21-319-8832 și contul bancar IBAN RO26 RZBR 0000 0600 1478 4083 deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pipera.

Contractul se aplică tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul magazinului online și, odata incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.

Contractul poate fi modificat de Vanzator in funcție de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.


 
  1. Confirmarea si facturarea comenzilor
  2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse
  3. Plata
  4. Livrarea si manipularea comenzilor
  5. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi
  6. Garanție
  7. Returnarea produselor
  8. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor
  9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
  10. Drepturile de proprietate intelectuală
  11. Forța majoră și litigiile

1. Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor

In momentul plasării unei comenzi in magazinul online, Cumpărătorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, clientul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.

Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de facturare si una de livrare.

Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.

Pentru fiecare comanda confirmata Vanzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislația in vigoare.

Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumpărătorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzătorului pe adresa de email furnizată.

Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.

Cumparatorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email catre info@SensoDays.ro.

2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse

  • Toate prețurile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA și Timbrul Verde. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului.
    O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar mic de produse din catalog sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

  • Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza instantaneu pentru produsele aflate “In stoc”-ul magazinului.
    Pentru produsele aflate in “Stoc Furnizor”, stocul se actualizeaza de mai multe ori pe zi cu informatia din feed-urile furnizorilor.
    Produsele “Disponibile in 15 zile” nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile.
    Pentru produsele cu status “Stoc Furnizor” si "Disponibil in 15 zile", este obligatorie verificarea disponibilitatii reale si a termenului de livrare cu Vanzătorul.
    Produsele afisate pe site cu starea de stoc “In curand” sunt produse nou lansate si urmeaza a fi comercializate in curand.



  • Celelalte informatii din site (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației primite. Din aceste motive, Vanzătorul nu iși poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
    Vanzătorul și furnizorii săi iși rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
    Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

3. Plata

Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vanzătorului, fara nici un comision suplimentar pentru Cumparator
  • Plata in rate fără dobandă online sau la sediul Vanzătorului, prin intermediul cardurilor de credit (lista completa a bancilor acceptate este aici;
  • Prin transfer bancar;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzătorului, pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 3000 lei

In cazul plăților online folosind cardurile bancare, magazinul online nu percepe nici un comision suplimentar Cumpărătorului.
Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in condiții de maximă securitate garantata de procesatorul de plati si de platforma 3Dsecure in care magazinul SensoDays este inregistrat. Nici o informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vanzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului.
Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Procesatorul de plati este Plati Online ISO/MSP Raiffeisen Bank, București, Romania.

Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse aflate in stoc furnizor sau disponibile in 15 zile si pentru comenzile speciale. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 3000 lei (tva inclusiv) se platesc in avans.
Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării plății complete in contul magazinului online.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza plata marfurilor, in baza acestor termeni, Cumparatorulare obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 1 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.

Scadenta facturii se considera a fi:
  • data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

Informațiile detaliate despre modalitățile de plată (inclusiv rate) se gasesc in secțiunea Cum plătesc.

4. Livrarea si manipularea comenzilor

Vanzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse in comanda acceptată in sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare trimise Cumparatorului in mesajul de livrare.

Termenul de livrare pentru pentru produsele cu status "Stoc Furnizor" si "Disponibil in 15 zile" va fi agreat cu Vanzatorul in momentul confirmarii comenzii, dupa verificarea disponibilitatii reale de catre operator.

Livrarea la punctele de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare listate la finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online.
Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării in contul operatorului site-ului SensoDays.ro a plății integrale.

Vanzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vanzătorul va pregati corespunzător produsele pentru transport și va transmite următoarele documente insoțitoare: factura fiscală, certificatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la info@sensodays.ro absența oricăruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.

La pregatirea pentru transport a produselor fragile, voluminoase sau cu greutate mare se percepe o taxa de manipulare, variabila, in functie de tipul produsului (mai multe detalii in sectiunea Cum livrăm).

In cazurile in care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vanzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmand să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vanzătorul ii va restitui Cumpărătorului sumele aferente incasate in avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vanzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată in momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) sau la achitarea si semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrărilor efectuate direct de Vanzător). Vanzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decat ulterior achitării eventualei contravalori a coletului si semnarii de primire.

In cazul în care numarul coletelor difera de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, Cumparatorul poate refuza receptia sau poate cere curierului sa astepte deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele din interior sunt afectate. Deschiderea coletului se poate face numai dupa achitarea livrarii marfii. In oricare din cazuri, Cumparatorul trebuie sa intocmeasca un proces verbal constatator in prezenta curierului si sa semnaleze acest incident imediat (intr-o ora daca este posibil) prin email la service@sensodays.ro sau prin telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.

Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea Cum livrăm.

5. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi

Pentru fiecare echipament electric sau electrocasnic achizitionat din magazinul online, Cumparatorul poate solicita preluarea gratuita a unui echipament vechi tip DEEE (deseu de echipamente electrice si electrocasnice). Vanzatorul va prelua vechiul echipament DEEE in aceleasi condiţii ca cele de livrare a produsului nou. Echipamentul predat trebuie sa fie de tip echivalent produsului nou achizitionat si sa fi indeplinit aceleasi funcţii ca echipamentul nou furnizat.

Cumparatorul care doreste sa predea un DEEE, trebuie sa anunte acest lucru in momentul plasarii comenzii de cumparare, completand campul "Comentarii" din pagina de comanda, cu informatii necesare Vanzatorului pentru a asigura logistic transportul respectivului DEEE (de exemplu nume produs, greutate aproximativa, dimensiuni). Campul "Comentarii" se completeaza inainte de apasarea butonului “ Cumpara”

Fara respectarea acestor pasi, Vanzatorul va fi in imposibilitatea preluarii DEEE la momentul livrarii produsului nou.

6. Garanție


Produsele cumpărăte prin intermediul SensoDays.ro sunt noi, in ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare, OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor.

Pe langă orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garanție emis de catre producator/importator sau Vanzator, Vanzatorul garantează Cumparatorul impotriva oricarei non conformitați care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul Romaniei, cu excepția situațiilor cand se precizează altfel in certificatul de garanție comercială. Garantia se acorda prin repararea produsului, iar in cazul in care produsul nu poate fi reparat, prin inlocuirea sau stornarea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinoirea stocului.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție. Daca, in momentul recepției, Cumparatorul constata lipsa certificatului de garanție a produsului, este rugat sa anunte acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email info@sensodays.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare.

Termenul de garanție specificat in certificatul de garanție incepe de la data facturării și se prelungește in mod corespunzător cu durata de nefuncționare, calculată ca intervalul dintre data primirii produsului in unitatea de service (data intrarii in service) si data la care produsul este adus in stare de utilizare normală si trimis catre Cumparator (moment in care Cumparatorul va fi anunțat printr-un mesaj e-mail referitor la trimiterea produsului).

Produsele cumpărate prin intermediul magazinului online SensoDays.ro pot fi insoțite de unul dintre urmatoarele tipuri de certificate de garanție: (1) certificate de garanție emise de producător / importator sau (2) certificate de garanție emise de S.C. SENSO AMBIENTE S.R.L., societatea ce opereaza magazinul online.
(1) In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsul reclamat ca defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat in certificatul de garanție. Acest centru, autorizat de către producător / importator, va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In acest caz, modalitatea de acordare a garanției cat și condițiile de garanție inscrise in aceste documente de garanție, inclusiv modalitatea de transport, prevalează asupra condițiilor de garanție publicate pe acest site.
(2) Produsele cu certificate de garanție emise de S.C. SENSO AMBIENTE S.R.L. se vor soluționa in service-uri partenere S.C. SENSO AMBIENTE S.R.L., dupa testarea și evaluarea defectului.

Produsele sunt identificate in certificatul de garanție pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului de serie unic (Serial Number - S/N), acolo unde exista. Stergerea seriei (Serial Number - S/N) parțială sau totală de pe produse, ruperea, deteriorarea, modificarea sau indepartarea etichetelor de identificare sau sigiliilor de garantie duce la pierderea garanției.

Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de la Cumparator de un curier trimis de Vanzator. Produsul trebuie sa fie trimis prin curier ambalat corespunzator (daca se poate chiar in ambalajul original, daca nu se poate in alta cutie dar asigurat in interior cu protectii impotriva socurilor), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție, iar Vanzatorul nu isi va asuma responsabilitatea pentru aceste produse.
Contravaloarea transportului produselor pentru care garantia a fost acceptata si solutionata este oferit cadou de SensoDays.ro.
In cazul solicitărilor nejustificate a garanției, pentru produsele care au ca rezultat final "defect nemanifestat", "teste ok" sau "anularea garantiei" (cu titlu de exemplu), Vanzătorul isi rezerva dreptul de a factura Cumparatorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului (in valoare de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat) și a taxelor de transport corespunzătoare.

Solutionarea defectului este anuntata clientului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in Fisa de intrare in service). In cazul in care Cumparatorul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mesajul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi inscrise in certificatul de garantie original sau in documente separate. Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre Cumparator.

Vanzătorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online SensoDays respectă cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii și protecției mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003. De asemenea, Vanzătorul declară că echipamentele electrice și electronice pe care le comercializează respectă cerințele normativelor europene 72/23/EEC și 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizării substanțelor periculoase in echipamentele electrice și electronice, precum și prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deșeuri de echipamente electrice și electronice.

Conditii de neacordare a Garantiei

Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia Vanzatorului sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:
  1. greselilor de instalare, setare si / sau intretinere, de transport;
  2. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare, nerespectarea parametrilor de alimentare de exemplu tensiune, frecventa);
  3. manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri), unitati optice (CD/DVD) defectate datorita spargerii CD-ului in interior;
  4. utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc.
  5. interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
  6. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
  7. accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interior);
  8. instalarii de software si aplicatii nelicentiate sau neautorizate de catre producatori (in cazul telefoanelor mobile, tablete, etc).
  9. utilizarea altor consumabile decat cele recomandate de producator sau utilizarea de consumabile reincarcate (de ex. cartuse de cerneala, tonere, etc)

Particularitati garantie pentru obiecte sanitare


  1. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata. Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie. Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.

  2. Nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de:
    • Montarea incorecta;
    • Instalarea sau inceperea instalarii de catre personal necalificat;
    • Calamitati naturale;
    • Manipulare improprie sau neglijenta;
    • Intretinere sau folosire necorespunzatoare.
    • Defectiuni induse de factori electro-chimici, precum si o cantitate excesiva de impuritati in apa din retea (pentru prevenirea acestora este obligatorie montarea unor filtre sau robineti coltari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa);

  3. Date tehnice privind instalarea:
    • Presiune recomandata: 1-5 bari;
    • Presiune maxima: 10 bari;
    • Temperatura recomandata:65°C.
    • Temperatura maxima: 85°C;

  4. *Atentie: Materialele pentru racordare cad in sarcina cumparatorului.

  5. Instructiuni de intretinere:
    • Curatati cu detergent lichid sau numai cu clabuc de sapun;
    • Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
    • Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
    • Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi.

  6. Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:
    • La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
    • La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.


Particularitati Garantie pentru Echipamente Electronice si IT:



In nici unul din cazurile de defectare ale produselor, Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru: deblocarea echipamentelor protejate prin parola de Cumparator, pierdere de software sau pierderea datelor inclusiv datele personale, informatiilor sau setarilor, precum si orice prejudicii ce ar putea surveni in urma acestor pierderi, instalarea de produse software nelicentiate sau incompatibile cu platforma hardware a produsului.
Singura obligatie a Vanzatorului este aceea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia), in conditiile legale mentionate in aceasta pagina. Prin urmare recomandam efectuarea de back-up a datelor si a software-urilor aflate pe produsele prezentate in service.
Pentru telefoanele mobile si tablete, garantia nu acopera defectele cauzate de instalarea si utilizarea de aplicatii software,altele decat cele care au fost livrate cu produsul sau cele recomandate oficial de catre producator
Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata (hartie, riboane, capete de printare, cartuse si rezerve cerneala, cartuse toner, developer, cilindru fotosensibil copiator, filmul de la ansamblul de fixare copiator, lampi, rolele de pe traseul hartiei, filtre, etc.).
Produsele IT distribuite de Vanzator se incadreaza in clasa SO-HO (Small Office / Home Office). In cazul in care aceste produse sunt folosite intens si in medii ostile (sali de jocuri pe calculator, sali de internet, mediu industrial, etc.) pot fi scoase din garantie ca urmare a utilizarii neconforme cu indicatiile producatorului .

NU constituie obiectul garantiei:
  1. procesoarele ciobite, cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate, care prezinta urme de supraincalzire;
  2. placile de baza cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate;
  3. orice tip de placi auxiliare PCI, PCI-X, AGP, PCI Express cu contacte arse sau oxidate;
  4. HDD-urile care prezinta urme de socuri mecanice, lichide, contacte arse sau oxidate;
  5. componentele care prezinta cipuri sparte, arse, ciobite;
  6. capetele de imprimare pentru imprimante precum si ventilatoarele de la sursa unitatii centrale si cooler-ul procesorului (care sunt materiale consumabile).


Particularitatea garanției pentru ecranele cu tehnologie LCD (monitor, televizor, notebook etc) privind pixelii defecti

Pixelii defecți sunt cea mai frecventă problemă ivită datorită limitărilor tehnologice și se manifesta in doua moduri: pixeli care par iluminați intr-o anumita culoare (sunt doar galbeni, sau rosii, sau albastri) sau pixeli care nu sunt deloc iluminati si apar pe ecran ca niste puncte negre.

Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13406-2 clasa II, in sensul ca un ecran LCD face obiectul garantiei daca numarul de pixeli raportat la rezolutia ecranului depaseste un anumit barem.

Tabelul de mai jos prezinta numarul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativăNumăr de pixeliNumăr de milioane de pixeliDefecte acceptate
1024 x 768786,4320.82
1280 x 10241,310,7201.33
1600 x 12001,920,2001.94
2048 x 15363,145,7283.16

Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativă Număr de pixeliNumăr de milioane de pixeliDefecte acceptate
1024 x 768786,4320.84
1280 x 10241,310,7201.37
1600 x 12001,920,2001.910
2048 x 15363,145,7283.116


Particularitati Garantie pentru Parfumuri si Cosmetice:

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, aceste produse au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta un recipient desfacut si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.

Particularitati Garantie pentru Produsele Resigilate

Deoarece aceste produse resigilate beneficiaza de preturi reduse fata de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibila oferirea unei perioade de garantie mai mica fata de garantia unui produs echivalent nou. Garantia produsului resigilat este specificata in descrierea produsului respectiv.


Cumparatorul poate obține informațiile despre cum poate inregistra o cerere de garantie in secțiunea Conditii de garantie.

Produsele RESIGILATE din oferta SensoDays.ro

Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic. Există posibilitatea in anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor să prezinte mici deteriorări. De asemenea, aceste produse pot prezenta uşoare urme de uzură, ca de exemplu zgarieturi superficiale. Toate aceste deficienţe estetice sunt menţionate in descrierea produsului respectiv.
Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.
Modalităţile de cumpărare, livrare şi plată pentru produsele resigilate sunt aceleaşi ca şi in cazul produselor similare noi, sigilate.
Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade de garanţie mai mică, specificată ca atare in descrierea produsului respectiv.
Produsele resigilate nu se pot returna avand ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate in descrierea produsului respectiv.

7. Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)

Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.SensoDays.ro.

Nu se accepta produse retur sau renuntare la cumparare la punctele de livrare. Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va inregistra o cerere in contul de client. Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, Cumparatorul va fi rugat sa trimita produsul prin curier (curierul este trimis de Vanzator pentru situatiile de retur 2,3,4 si este chemat direct de Cumparator pentru situatiile 1 si 6 de mai jos). Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condițiile legislației aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.SensoDays.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzătorului.

Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la SensoDays.ro.



Situatii de retur


  1. Cumparatorul doreste sa renunte la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)

    Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
    Notificarea de retur se face in scris prin completarea formularului din contul de client deschis in magazinul online, in termen de maxim 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

    Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014).

    Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

    Vanzatorul va returna contravaloarea produselor returnate de Cumparator in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul returnat si de a aproba returul. Suma va fi rambursata in aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.


    In cazul in care la receptia produsului, Vanzatorul constata o diminuare a valorii acestuia datorata manipularii, va percepe Clientului o taxa de resigilare.

    Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare:

    • Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;
    • Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2);
    • Produse software (sisteme de operare, aplicații, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie etc), filme, produse cu software preinstalat la care s-au creat conturi ori s-au activat licente ori s-au efectuat modificari la sistemele de operare, consumabile si/sau echipamente la care s-au desigilat consumabilele - aceste produse nu se pot returna decat in forma originala, in ambalaj sigilat;
    • Toate produsele din categoria "Ingrijire Personală" si "Electrocasnice Mari" daca au fost desigilate;
    • Produse sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanataţii sau din motive de igiena, care au fost desigilate de Cumparator (exemplu produsele din categoria cosmetice sau parfumuri, produsele de ingrijire personala, etc);
    • Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum;
    • Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;
    • Produse fara ambalajul original complet sau fara certificatele de garantie in original.
    In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul, si de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.


  2. Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
    In cazul in care produsul primit nu este conform cu specificatiile de pe site mentionate in pagina produsului achizitionat (Tab-ul "Specificatii") la momentul achizitiei, Cumparatorul poate trimite produsul inapoi. Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia (pana la proba contrara). Se considera exceptii cazurile in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitaţii va trebui dovedita de consumator.
    Cumparatorul este obligat sa ambaleze corespunzator produsul pentru tarnsport, pentru a nu fi deteriorat in timpul transportului. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produsului in timpul transportului.

    Transportul si manipularea in cazul acestui retur sunt gratuite.

    Vanzatorul va incerca sa aduca produsul respectiv la conformitate. In cazul in care acest lucru nu se poate, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, daca nici inlocuirea nu este posibila, pentru rambursarea valorii produsului.
    Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea (poza) produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului.

  3. Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
    In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs,Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzătorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.
    Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

  4. Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
    In acest caz, Cumpărătorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.

    Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
    Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzătorului EROILOR.

  5. Produsele din categoria Cosmetice si Parfumuri

    Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de SensoDays.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
    Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele producatorii nu asigura ambalaje tiplate individual. Distribuim si acest tip de produse pentru ca au preturi foarte atractive si putem astfel sa transferam cumparatorului discountul foarte atractiv .
    In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
    Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.


  6. Produsele Resigilate

    In cazul produsele resigilate achizitionate de pe site-ul SensoDays.ro, acestea nu se pot returna avand ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate pe site in descrierea produsului la achizitie.


  7. "Dreptul de Retur in 90 de zile" este un serviciu suplimentar oferit de Vanzator, care se aplica produselor achizitionate din categoriile: Bucatarie si Baie de pe site-ul www.SensoDays.ro. Acest drept este valabil pentru persoanele fizice si nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta (detalii in pagina Retur produse).


    Produsul va fi returnat in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Costul returului cade in sarcina Cumparatorului. Taxele de manipulare nu se returneaza.


    Compensarea valorii produsului returnat in baza acestui serviciu (integrala, sau partiala cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii acolo unde este cazul), se va face prin emiterea unui Voucher valoric valabil 30 de zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achizitionarea altor produse de pe site-ul www.sensodays.ro .


    "Dreptul de retur in 90 zile" nu este aplicabil in cazul:


    • produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si eventual a platii unui avans, in termenii agreati de parti.)
    • produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
    • produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
    • produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original
    • produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator).
    • produselor resigilate



8. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor



Voucherele emise de Vanzator (sub forma unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online www.SensoDays.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic prin e-mail, sau fizic, in format tipărit. Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este dedicat cumparatorului si este alocat in contul acestuia, numai cumparatorul avand acces la acest cod).

Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promoţional.

Voucherele nu se pot cumula intre ele şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii.

Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa info@sensodays.ro , furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.

Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul www.SensoDays.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagina coşului de cumpărături. Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzător. Vanzătorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta, etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.

In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, Vanzatorul va recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).

In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere nici un detaliu suplimentar.

In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vanzatorul este notificat in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 18012 (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.

Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele de marketing pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online Contul meu si logarea in contul personal.

Mai multe detalii se gasesc in sectiunea Protectie date si Cookies

10. Drepturile de proprietate intelectuală

Numele magazinului online și insemnele grafice sunt mărci inregistrate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Numarul marcii este 127673 .

Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.

Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa info@sensodays.ro.

11. Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii romane.

Eventualele litigii apărute intre Cumpărător și Vanzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, Cumparatorul este rugat sa trimita un email la adresa info@sensodays.ro care sa contina datele de identificare pentru a putea fi contactat de reprezentantul pentru conciliere al Vanzatorului. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.