Intrebari generale

Nu am primit factura/certificatul de garantie. Cum intru in posesia acestora?

Dacă in momentul recepției constatati lipsa facturii sau a certificatului de garanție al produsului, va rugam sa anuntati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email info@sensodays.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare.
Noi va vom raspunde in maxim 24 de ore si va vom trimite documentele fie prin email fie prin posta, la adresa de livrare din contul de client.

Pot modifica datele de facturare si livrare?

Da. Datele pot fi modificate din contul dumneavoastra in sectiunea Adrese.
Pentru o facura emisa deja nu veti putea modifica din contul de client. Daca doriti modificarea unei facturi emise deja, va rugam sa ne dati un mesaj la info@sensodays.ro, Mesajul trebuie trimis de pe adresa de email cu care aveti creat cont in magazinul nostru .

In cat timp voi primi banii inapoi daca am returnat un produs?

In mod normal, banii se returneaza in cateva zile de la data emiterii facturii de retur.
Termenul maxim legal pentru returnarea banilor este de 14 de zile din momentul in care produsul retur a ajuns la SensoDays.ro.

Cum trimit un produs in service?

Pentru a trimite un produs in service trebuie sa va logati in contul personal de pe SensoDays.ro, sa accesati sectiunea Garantie / Retur si sa adaugati o cerere, selectand numarul de comanda si produsul pentru care depune solicitarea.
Dupa completarea tuturor informatiilor, veti primi imediat un mesaj automat care ii confirma inregistrarea solicitarii cu un numar de inregistrare. Ulterior (in aproximativ 24, maxim 48 ore) veti primi un al doilea mesaj, in care vi se va spune care sunt urmatorii pasi.
Daca nu aveti cont, trebuie sa trimiteti un mesaj la info@sensodays.ro si sa asteptati sa va contactam noi. Prioritate au cererile inregistrate prin contul de client.
Daca nu aveti cont confirmat, va sfatuim sa il confirmati. Daca nu mai aveti linkul de confirmare, trimiteti un email la info@sensodays.ro, de pe aceeasi adresa de email cu care aveti cont neconfirmat.



Cum pot afla daca produsul aflat in service a fost reparat?

In cazul in care ati inregistrat solicitarea prin contul personal, puteti urmari in orice moment starea cererii prin logarea in cont.
In caz contrar, asteptati sa fiti contactat, in maxim 15 zile din momentul in care coletul a ajuns la noi.

Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

Trimiteti un mesaj in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului la info@sensodays.ro, cu datele comenzii in care sa ne comunicati ce produse va lipsesc, si asteptati sa fiti contactat.

Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?

Trimiteti un mesaj in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email info@sensodays.ro, in care sa ne aduceti la cunostinta acest lucru si asteptati sa fiti contactat.

Ce produse beneficiaza de 90 de zile retur?

"Dreptul de Retur in 90 de zile" este un serviciu suplimentar care se aplica produselor achizitionate din categoria Casa si Gradina a site-ului www.sensodays.ro

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, in cazul in care aveti un retur aprobat, ii puteti folosi pentru achizitionarea altui produs. Daca produsul este mai ieftin decat cel comandat initial va returnam diferenta, daca este mai scump veti achita dumeavoastra diferenta. Va rugam sa contactati call centerul in vederea unei Comenzi sau sa trimiteti un mail pe info@sensodays.ro
Pentru produsele care beneficiaza de 90 de zile retur, compensarea valorii produsului returnat in baza acestui serviciu (integrala, sau partiala cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii acolo unde este cazul), se va face prin emiterea unui Voucher valoric valabil 30 de zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achizitionarea altor produse de pe site-ul www.sensodays.ro/rate .

Produsele resigilate se pot returna?

Produsele resigilate achizitionate de pe site se supun acelorasi conditiide retur ca produsele noi.
Nu se pot returna produsele avand ca motiv unul sau mai multe defecte mentionate deja in descrierea produsului.

Am primit un voucher cadou. Cum il folosesc?

Voucherul se aplica in momentul plasarii unui produs in cos completand codul de voucher in sectiunea “Ai un cod de discount?”

Produsele de ingrijire personala se pot returna?

Produsele de ingrijire personala (ondulatoare, epilatoare, masini de tuns, etc.) nu se mai pot returna odata ce au fost desigilate.

Cat timp am la dispozitie pentru a ridica un produs din showroom?

Produsul ramane rezervat pentru dumneavoastra 48 de ore dupa care se va storna. In cazul in care doriti prelungirea acestui interval, va rugam sa ne anuntati printr-un mail la info@sensodays.ro.

Sunt nemultumit de serviciile oferite de catre cei de la firma de curierat.

Firma de curierat este o firma independeta de noi, dar le transmitem fiecare reclamatie a clientilor nostri. In plus, aceste reclamatii conteaza in evaluarea curierului pe care il putem schimba daca nu isi rezolva problemele.
In aczul in care doriti sa primiti detalii pentru o livrare, va rugam s aii contactati direct. Daca doriti sa faceti o reclamatie, va rugam sa ne-o trimiteti pe email la info@sensodays.ro

Am incercat sa platesc online, dar plata imi este refuzata. Ce trebuie sa fac?

Va rugam sa verificati cu banca emitenta a cardului daca aveti platile online activate, daca sunteti inscris in programul 3D Secure si daca aveti fonduri suficiente. Reveniti cu o comanda dupa ce aveti confirmare din partea bancii ca problema dumneavoastra a fost rezolvata.
In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.

Cu ce ma avantajeaza contul online?

1. Rapiditate in plasarea comenzii, pentru ca toate campurile (nume, adresa, telefon) se autocompleteaza in momertul intrarii in cont.
2. Rezervarea produsului comandat (in cazul in care este stoc suficient)
3. Raspunsuri rapide la problemele de service – cererile inregistrate prin cont sunt procesate cu prioritate.
4. Automatizarea, eficientizarea si transparenta derularii oricarui proces de service, de la garantie, retur si renuntare la cumparare.
5. Orice alta informatie legata de cont: toate comenzile, valoarea facturilor, managementul abonarii la newsletter.

Cum pot achita in rate?

Se poate achita in rate folosind unul dintre cardurile respective: www.sensodays.ro/rate
Pentru Garanti, Euro Line, Banc Post nu se poate achita in rate decat la POS-ul nostru din Showroom. Nu se accepta rate cash.