Detalii valabile pentru orice retur sau renuntare la cumparare
|
|
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.sensodays.ro și alte produse pe care Cumparatorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzatorului.
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la Vanzator.
In cazul in care produsul returnat pentru care se doreste returnarea banilor a fost platit prin Credit TBI Pay, Vanzatorul va anunta Banca TBI Pay despre acceptarea returului si va returna suma aferenta returului direct Bancii TBI Pay.
Situatii de retur:
Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntarea la cumparare)
Detalii despre notificarea renuntarii la cumparare gasiti mai jos in aceasta pagina, in capitolul "Cum se notifica returul si / sau renuntarea la cumparare".Produs neconform cu specificaţiile de pe site
Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru Cumparator. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa sune imediat la Call Center la numarul de telefon de pe site.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzator a stării de nevandabilitate a acestora.
Produs nefuncţional in primele 48 de ore de la recepţie (DOA)
In cazul produselor nefunctionale in primele 48 de ore de la receptie, si doar in cazul in care lipsa de nefunctionalitate nu apare ca urmare a unor manipulari incorecte sau socuri mecanie, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului. (Detalii pentru inregistrarea cererii mai jos, in capitolul "Cum se notifica returul si renuntarea la cumparare"). In acest caz, costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client. Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzatorului.Parfumuri si produse cosmetice
Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de www.sensodays.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele, producatorii nu asigura ambalaje sigilate individual.
In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.
"Dreptul de retur in 90 zile"
Cum se notifica returul si renuntarea la cumparare
- Pentru Cumparatorul cu cont pe www.sensodays.ro:
Cumparatorul este rugat sa completeze formularul standard de retur direct din contul sau de client. Beneficiaza astfel de un sistem complet automat de urmarire a intregului proces, scurteaza timpii de raspuns si poate urmari statusul cererii sale in orice moment.
Cumparatorul trebuie sa se logheze in contul sau de client de pe magazinul SensoDays (aici), sa acceseze sectiunea “Garantie / Retur ” si sa adauge o cerere. Dupa completarea tuturor campurilor cu informatiile cerute, va primi un mesaj automat care ii va confirma inregistrarea cererii si un numar de inregistrare.
Aceste cereri au prioritate in procesare. Aprobarea cererii se va face in maxim 48 de ore lucratoare de la inregistrare si va fi notificata printr-un al doilea mesaj, care va contine toate detaliile pentru trimiterea produsului retur.
- Pentru Cumparatorul fara cont:
In cazul in care Cumparatorul nu are cont confirmat pe www.sensodays.ro poate trimite o cerere de retur pe adresa de email service@sensodays.ro in care sa explice motivele returului.
In cazul particular al renuntarii la cumparare, Cumparatorul poate sa ataseze mesajului trimis formularul standard de retragere semnat si scanat pe care il poate descarca de aici . Dupa trimiterea mesajului, Cumparatorul este rugat sa astepte numarul de inregistrare al returului care va fi trimis de Vanzator.
Prelucrarea acestor cereri de retur (inregistrate prin contul de client) se va face dupa procesarea cererilor clientilor cu cont, deci timpul de raspuns se poate prelungi. Recomandam tuturor Cumparatorilor cu cont neconfirmat sa isi confirme contul inainte de plasarea cererii de retur, pentru a avea acces la toate facilitatile oferite clientilor cu cont. Asistenta pentru confirmarea conturilor se poate obtine de la departamentul de Relatii cu Clientii ((021) 407.34.34).