Prin apasarea butonului "Ma abonez" ne dai acordul pentru prelucrarea datelor tale personale si confirmi ca ai peste 16 ani. Mai multe detalii aici.

*Voucherul este valabil la prima comanda pe SensoDays.ro, nu se cumuleaza cu alte promotii si se aplica doar pe anumite categorii.

Termeni si Conditii

Prin utilizarea site-ului www.sensodays.ro (denumit in continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).

Magazinul online www.sensodays.ro este administrat de compania SENSO AMBIENTE S.R.L., (denumită in continuare Vanzator), inregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/10909/2004, avand CUI 16573152, CIF RO16573152, capital social 1.190.000 lei, sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Bilciuresti, nr. 20-22, Parter, Romania, telefon +40-21-407-3434, fax +40-21-319-8832 și contul bancar RO26 RZBR 0000 0600 1478 4083 deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pipera.

Contractul se aplică tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul magazinului online și, odata incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.

Contractul poate fi modificat de Vanzator in funcție de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.


 
  1. Confirmarea si facturarea comenzilor
  2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse
  3. Plata
  4. Pregatirea comenzilor in depozitul SensoDays
  5. Livrarea produselor
  6. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi
  7. Garanție
  8. Returnarea produselor
  9. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor
  10. Prelucrarea datelor cu caracter personal
  11. Drepturile de proprietate intelectuală
  12. Forța majoră și litigiile

1. Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor

In momentul plasării unei comenzi in magazinul online, Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de e-mail specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul e-mail-ului si / sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.

Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de facturare si una de livrare.

Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.

Pentru fiecare comanda confirmata, Vanzatorul va emite Cumparatorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumparatorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale, in acord cu legislația in vigoare.

Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumparatorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de e-mail furnizată.

Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.

Cumparatorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email catre info@sensodays.ro.

2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse

  • Toate prețurile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA și Timbrul Verde. Prețurile nu includ cheltuielile asociate procesului de livrare, cu excepția cazurilor in care acest lucru este specificat explicit pe pagina produsului.
    Pe langa pretul prezentat in cadrul produselor, mai afisam si RRP (Recommended Retail Price), ce reprezinta pretul de vanzare recomandat de producator.

    O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista corect preturile, exista posibilitatea ca un numar mic de produse de pe site sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat pe site, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

  • Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs.

    Produsele cu status "In stoc" se afla fizic in depozitul sau in showroom-urile Vanzatorului. Pentru aceste produse, informatia de stoc se actualizeaza in timp real.
    Pentru un numar foarte mic de produse (sub 1% din totalul produselor listate pe site), care se afla in showroom-urile Vanzatorului mai ales cu scop de prezentare, scaderea stocului nu se face automat in afara orelor de program. Pentru aceste produse, disponibilitatea va fi anuntata de operator la momentul confirmarii comenzii.

    Produsele cu status "Disponibil in 3 - 5 zile" se afla in stocuri localizate la nivel national. Pentru aceste produse, informatia de stoc din pagina produsului se actualizeaza de mai multe ori pe zi cu informatia primita din feed-urile furnizorilor, pentru a carei acuratete Vanzatorul nu poate garanta. De aceea, pentru aceste produse, operatorul re-verifica manual stocul impreuna cu reprezentantul furnizorului si dupa aceea confirma acest termen de livrare impreuna cu Cumparatorul.

    Produsele cu status "Disponibil in 15 zile" nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile lucratoare. O estimare mai aproape de realitate a termenului de livrare va fi anuntata Cumparatorului de operatorul Vanzatorului, in functie de informatiile primite de la producatori.

    Produsele cu status "Disponibil in 90 zile" sunt produse care nu exista in stocuri localizate la nivel national, si care fie (a) se comanda catre producatori doar in urma unei comenzi ferme primite de Vanzator de la Cumparator, fie (b) provin de la producatori cu un proces de productie si livrare mai lung. O estimare mai aproape de realitate a termenului de livrare va fi anuntata Cumparatorului de operatorul Vanzatorului, ulterior confirmarii comenzii, in functie de informatiile primite de la producatori.



  • Alte informatii specifice din pagina produsului (denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile etc.) sunt completate pe site in colaborare cu reprezentanții producătorilor sau ai furnizorilor brandurilor respective. Din motive legate de organizarea paginii și/sau de structura informației primite, aceste informatii pot fi incomplete sau, foarte rar, eronate. De aceea, Vanzatorul nu iși poate asuma responsabilitatea pentru aceste informatii specifice, dar depune toate eforturile posibile pentru a mentine un nivel ridicat de acuratete.
    Vanzatorul și furnizorii săi iși rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
    Imaginile produselor sunt preluate din cataloagele oficiale ale producatorilor si sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu. Acestea pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

3. Plata

Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vanzatorului, fara nici un comision suplimentar pentru Cumparator;
  • Plata in rate fără dobandă online sau la sediul Vanzatorului, prin intermediul cardurilor de credit (lista completa a bancilor acceptate este aici);
  • Prin transfer bancar (ordin de plata);
  • Cu numerar, prin intermediul curierului (pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 3000 lei), sau la sediul Vanzătorului.
  • Prin Credit Online TBI Pay.

In cazul plăților online folosind cardurile bancare, magazinul online nu percepe niciun comision suplimentar Cumparatorului.
Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in condiții de maximă securitate garantata de procesatorul de plati si de platforma 3Dsecure, in care magazinul www.sensodays.ro este inregistrat. In momentul selectarii optiunii de plata online cu cardul, Cumparatorul este redirectionat pe pagina de plata a procesatorului de plati online. Nicio informație legată de cardul Cumparatorului nu va fi stocată pe serverele Vanzatorului. Cumparatorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului.
Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Procesatorul de plati este Plati Online ISO/MSP Raiffeisen Bank, București, Romania.

Vanzatorul a implementat impreuna de TBI Pay un sistem de finantare, prin care se poate accesa plata în rate prin Credit TBI Pay. La selectarea acestei optiuni, Cumparatorul este redirectionat pe pagina bancii care ofera creditul. Toate datele completate in acea pagina sunt transmise direct catre banca, Vanzatorul neavand acces la aceste date.
Vanzatorul va confirma si expedia comanda numai dupa primirea confirmarii aprobarii creditului de la banca.

Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru produsele care nu au status “In Stoc” si pentru comenzile speciale. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 3000 lei (tva inclus) se platesc in avans.
Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării plății complete in contul Vanzatorului.

In cazul in care Cumparatorul datoreaza plata marfurilor, in baza acestor termeni, Cumparatorul are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 1 % pe zi de intarziere fata de scadenta facturii, calculata la suma neachitata.

Scadenta facturii se considera a fi:
  • data semnarii facturii de catre Cumparator, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
  • data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier

Informațiile detaliate despre modalitățile de plată (inclusiv rate) se gasesc in secțiunea Cum plătesc.

4. Pregatirea comenzilor in depozitul SensoDays

Pregătirea pentru livrare a produselor fragile, grele, voluminoase poate implica o împachetare de protecție suplimentară și o manipulare suplimentară în depozitul nostru, pentru care Vanzatorul poate percepe o taxă suplimentară.

5. Livrarea produselor

Vanzatorul va expedia Cumparatorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul României. Vanzatorul va pregati produsele pentru livrare în depozitul propriu.

Termenul de livrare

Vanzatorul garanteaza termenele de livrare pentru toate produsele cu status "In stoc" de pe site, cu conditia ca informatiile de facturare si livrare sunt corecte. In caz contrar, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare si isi rezerva dreptul de a anula comanda dupa 24 de ore de la plasarea acesteia daca Cumparatorul nu revine intre timp cu datele corecte.

Produsele cu status "In stoc" se afla fizic in depozitele noastre, vor fi pregatite de livrare imediat dupa confirmarea comenzii si intra in livrare in aceeasi zi lucratoare.
Termenul de livrare pentru produsele care au status diferit de "In Stoc" in momentul comenzii se confirma impreuna cu operatorul, care va verifica disponibilitatea la producator. Acest termen poate fi afectat de intarzaieri ale transportului extern sau de decizii ale producatorului care sunt mai presus de puterea de control a Vanzatorului. Aceste schimbari ale termenului de livrare se agreaza impreuna cu Cumparatorul, care poate sa nu fie de acord cu noul termen. In acest caz, comanda va fi anulata si suma aferenta incasata in avans va fi returnata Cumparatorului in cel mai scurt timp.

Comenzile care contin produse fragile, grele (de la 5 kg in sus) si / sau voluminoase se livreaza in conditii speciale si necesita manipulare suplimentara datorita volumului si/sau greutatii acestora. Pregatirea livrarii pentru aceste cazuri poate produce minime intarzieri, care vor fi anuntate de catre operator la confirmarea comenzii.
Lista categoriilor cu produse fragile, grele si / sau voluminoase poate fi gasita in pagina Cum livram.

Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii in contul SensoDays a plații integrale.

Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării platii integrale in contul operatorului site-ului www.sensodays.ro.

Cost livrare

Costul livrarii se va aplica in pagina de comanda dupa alegerea modalitatii de livrare, conform taxelor de livrare comunicate in pagina Cum livram.

Livrarea prin curier

Produsele comandate pe site-ul www.SensoDays.ro se pot livra prin curier oriunde pe teritoriul Romaniei. Curierul este o companie independenta cu care site-ul SensoDays.ro lucreaza in baza unui contract comercial.

Cumparatorul trebuie sa se asigure ca locatia de livrare este accesibila masinii de transport. In caz contrar, livrarea se va face in cel mai apropiat punct ce permite accesul si stationarea in siguranta a masinii de marfa. Conducatorul vehiculului va ajuta la descarcarea produselor din masina, dar nu va ajuta la deplasarea lor in vecinatate.

O parte din comenzile din Bucuresti si Sectorul Agricol Ilfov se vor livra cu masinile SensoDays, al caror sofer va face tot posibilul sa ajute Cumparatorul cu deplasarea produselor si in afara masinii SensoDays, in limita posibilitatilor fizice. In cazul produselor grele si / sau voluminoase (dimensiuni definite mai sus) si / sau coletate pe paleti, SensoDays va face tot posibilul sa trimita doi oameni pe masina, dar Cumparatorul este rugat sa asigure suport soferilor daca marfa livrata nu poate fi manipulata doar de acestia.

Produsele comandate vor fi expediate impreună cu documentele insotitoare.

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativă, coletul va fi returnat Vanzatorului care isi rezerva dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.

In cazul livrarii prin curier, daca numarul coletelor difera de cel specificat în documentul de transport prezentat de curier, Cumparatorul poate refuza receptia sau poate semna un proces verbal in prezenta curierului, impreuna cu acesta.

Ridicarea personala

Produsele comandate se pot ridica si personal, de la punctele de livrare mentionate in pagina produsului (punctul de livrare din București - BANEASA sau punctul de Livrare Depozit SensoDays), in intervalele orare menționate in pagina produsului.

Intervalele orare din pagina produsului sunt calculate automat, in functie de ora setata pe statia de pe care se face comanda. Aceste intervale orare sunt valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Daca intervalele orare afișate in pagina produsului nu se suprapun orelor de program, livrarea se considera decalata pana la următoarea zi de lucru cu publicul.

Comenzile neachitate cu ridicare de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare), calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

Transferul proprietatii asupra bunurilor achizitionate

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată Cumparatorului în funcție de caz, astfel: (1) fie în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) fie (2) la achitarea și semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vanzator) fie (3) la semnarea procesului verbal de depozitare in cazul in care Cumparatorul solicita depozitarea marfurilor inainte de livrare.

Depozitarea produselor in depozitul SensoDays

In cazul in care Cumparatorul doreste pastrarea produselor in depozitul Vanzatorului pentru o perioada de timp, Vanzatorul poate oferi acest serviciu pentru un interval de maxim 30 zile calendaristice si numai in urma semnarii unui proces verbal de depozitare. In cazul in care cele 30 de zile calendaristice sunt depasite, Vanzatorul poate percepe o taxa de depozitare de 50 lei fara TVA pentru fiecare zi calendaristica de depasire.

Cumparatorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea Cum livrăm.

6. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi

Pentru fiecare echipament electric sau electrocasnic achizitionat din magazinul online, Cumparatorul poate solicita preluarea gratuita a unui echipament vechi tip DEEE (deseu de echipamente electrice si electrocasnice). Vanzatorul va prelua vechiul echipament DEEE in aceleasi condiţii ca cele de livrare a produsului nou. Echipamentul predat trebuie sa fie de tip echivalent produsului nou achizitionat si sa fi indeplinit aceleasi funcţii ca echipamentul nou furnizat.

Cumparatorul care doreste sa predea un DEEE, trebuie sa anunte acest lucru in momentul plasarii comenzii de cumparare, completand campul "Comentarii" din pagina de comanda, cu informatii necesare Vanzatorului pentru a asigura logistic transportul respectivului DEEE (de exemplu nume produs, greutate aproximativa, dimensiuni). Campul "Comentarii" se completeaza inainte de apasarea butonului “ Cumpara”

Fara respectarea acestor pasi, Vanzatorul va fi in imposibilitatea preluarii DEEE la momentul livrarii produsului nou.

7. Garanția produselor


Produsele cumpărăte prin intermediul www.sensodays.ro sunt noi, in ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 140/ 28.12.2021, care transpune prevederile Directivei (UE) 2019/771 a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.2019 privind aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, de modificare a Regulamentului (UE) 2017/2.394 si a Directivei 2009/22/CE si de abrogare a Directivei 1999/44/CE, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr.136 din 22.05.2019.

Pe langă orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garanție emis de catre producator/importator sau Vanzator, Vanzatorul garantează Cumparatorul impotriva oricarei neconformitați care poate afecta in tot sau in parte bunurile si serviciile, cu excepția uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul Romaniei, cu excepția situațiilor cand se precizează altfel in certificatul de garanție comercială. Garantia se acorda prin repararea produsului, iar in cazul in care produsul nu poate fi reparat, prin inlocuirea sa sau restituirea contravalorii sale. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinoirea stocului.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție. Daca, in momentul recepției, Cumparatorul constata lipsa certificatului de garanție a produsului, este rugat sa anunte acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email service@sensodays.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare.

Termenul de garanție specificat in certificatul de garanție se prelungește in mod corespunzător cu durata de nefuncționare, calculată ca intervalul dintre data primirii informarii de neconformitate de la Cumparator si data la care produsul in stare de utilizare normală ajunge la Cumparator.

Produsele cumpărate prin intermediul magazinului online www.sensodays.ro pot fi insoțite de unul dintre urmatoarele tipuri de certificate de garanție: (1) certificate de garanție emise de producător/importator sau (2) certificate de garanție emise de SENSO AMBIENTE S.R.L., societatea ce opereaza magazinul online.
(1) In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsul reclamat ca defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat in certificatul de garanție. Acest centru, autorizat de către producător / importator, va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In acest caz, modalitatea de acordare a garanției cat și condițiile de garanție inscrise in aceste documente de garanție, inclusiv modalitatea de transport, prevalează asupra condițiilor de garanție publicate pe acest site.
(2) Produsele cu certificate de garanție emise de SENSO AMBIENTE S.R.L. se vor soluționa in service-uri partenere SENSO AMBIENTE S.R.L., dupa testarea și evaluarea defectului.

Produsele sunt identificate in certificatul de garanție pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului de serie unic (Serial Number - S/N), acolo unde exista. Stergerea seriei (Serial Number - S/N) parțială sau totală de pe produse, ruperea, deteriorarea, modificarea sau indepartarea etichetelor de identificare sau sigiliilor de garantie duce la pierderea garanției.

Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de la Cumparator de un curier trimis de Vanzator, pe costul Vanzatorului. Produsul trebuie sa fie trimis prin curier, ambalat corespunzator (daca se poate chiar in ambalajul original, daca nu se poate in alta cutie, dar asigurat in interior cu protectii impotriva socurilor), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție, iar Vanzatorul nu isi va asuma responsabilitatea pentru aceste produse.
In cazul solicitărilor nejustificate a garanției, constatate in baza fisei de service, pentru produsele care au ca rezultat final "defect nemanifestat", "teste ok" sau "anularea garantiei" (cu titlu de exemplu), Vanzătorul isi rezerva dreptul de a factura Cumparatorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului (in valoare de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat) și a taxelor de transport corespunzătoare.

Solutionarea defectului constatat ca nejustificat este anuntata Cumparatorului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in Fisa de service). In cazul in care Cumparatorul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mesajul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi inscrise in certificatul de garantie original sau in documente separate. Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service.

Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online www.sensodays.ro respectă cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii și protecției mediului, in conformitate cu prevederile Legii 608/2001 și HG 457/2003. De asemenea, Vanzatorul declară că echipamentele electrice și electronice pe care le comercializează respectă cerințele normativelor europene 72/23/EEC și 93/68/EEC, prevederile HG 1518/2009 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 448/2005 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice şi a Hotărârii Guvernului nr. 992/2005 privind limitarea utilizării anumitor substanţe periculoase în echipamentele electrice şi electronice.

Conditii de neacordare a Garantiei

Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia Vanzatorului sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:
  1. greselilor de instalare, setare si / sau intretinere, de transport;
  2. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare, nerespectarea parametrilor de alimentare de exemplu tensiune, frecventa);
  3. manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri);
  4. utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc.
  5. interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
  6. schimbarii starii originale a produsului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
  7. accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interior);

Particularitati garantie pentru obiecte sanitare


  1. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata. Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie. Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.

  2. Nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de:
    • Montarea incorecta;
    • Instalarea sau inceperea instalarii de catre personal necalificat;
    • Calamitati naturale;
    • Manipulare improprie sau neglijenta;
    • Intretinere sau folosire necorespunzatoare.
    • Defectiuni induse de factori electro-chimici, precum si o cantitate excesiva de impuritati in apa din retea (pentru prevenirea acestora este obligatorie montarea unor filtre sau robineti coltari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa);

  3. Date tehnice privind instalarea:
    • Presiune recomandata: 1-5 bari;
    • Presiune maxima: 10 bari;
    • Temperatura recomandata:65°C.
    • Temperatura maxima: 85°C;

  4. *Atentie: Materialele pentru racordare cad in sarcina cumparatorului.

  5. Instructiuni de intretinere:
    • Curatati cu detergent lichid sau numai cu clabuc de sapun;
    • Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
    • Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
    • Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi.

  6. Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure montajul, intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:
    • La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
    • La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.


Particularitatea garanției pentru ecranele cu tehnologie LCD (monitor, televizor, notebook etc) privind pixelii defecti

Pixelii defecți sunt cea mai frecventă problemă ivită datorită limitărilor tehnologice și se manifesta in doua moduri: pixeli care par iluminați intr-o anumita culoare (sunt doar galbeni, sau rosii, sau albastri) sau pixeli care nu sunt deloc iluminati si apar pe ecran ca niste puncte negre.

Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13406-2 clasa II, in sensul ca un ecran LCD face obiectul garantiei daca numarul de pixeli raportat la rezolutia ecranului depaseste un anumit barem.

Tabelul de mai jos prezinta numarul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativă Număr de pixeli Număr de milioane de pixeli Defecte acceptate
1024 x 768 786,432 0.8 2
1280 x 1024 1,310,720 1.3 3
1600 x 1200 1,920,200 1.9 4
2048 x 1536 3,145,728 3.1 6

Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativă Număr de pixeli Număr de milioane de pixeli Defecte acceptate
1024 x 768 786,432 0.8 4
1280 x 1024 1,310,720 1.3 7
1600 x 1200 1,920,200 1.9 10
2048 x 1536 3,145,728 3.1 16


Particularitati Garantie pentru Produsele Resigilate

Produsele resigilate sunt produse perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic, cu ambalaj original deschis sau care prezinta urme de deteriorare. Aceste produse provin in general din expunerea in showroom-uri si pot prezenta uşoare urme de uzură (de exemplu zgarieturi superficiale). Toate aceste deficienţe estetice sau deteriorari sunt menţionate in descrierea produsului respectiv.
Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade de garanţie mai mică fata de garantia unui produs echivalent nou. Aceasta garantie redusa va fi specificată ca atare in descrierea produsului resigilat respectiv. Cumparatorul accepta in mod expres si separat lipsa de conformitate mentionata in pagina produsului respectiv (TAB "Stare produs").
Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.


Cumparatorul poate obține informațiile despre cum poate inregistra o cerere de garantie in secțiunea Conditii de garantie.

8. Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)

Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.sensodays.ro.

Nu se accepta produse retur sau renuntare la cumparare la punctele de livrare. Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va inregistra o cerere in contul de client. Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, Cumparatorul va fi rugat sa trimita produsul prin curier (curierul este trimis de Vanzator pentru situatiile de retur 2,3,4 si este chemat direct de Cumparator pentru situatiile 1 si 6 de mai jos). Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care Cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de Cumparator), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in condițiile legislației aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.sensodays.ro și alte produse pe care Cumparatorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzatorului.

Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la Vanzator.
In cazul in care produsul returnat pentru care se doreste returnarea banilor a fost platit prin Credit TBI Pay, Vanzatorul va anunta Banca TBI Pay despre acceptarea returului si va returna suma aferenta returului direct Bancii TBI Pay.



Situatii de retur


  1. Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)


    Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de renuntare la un produs achizitionat fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
    Notificarea de renuntare la cumparare se face in scris, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului.

    Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ) si costurile suplimentare rezultate in urma diminuarii valorii produselor, daca aceasta diminuare este constatata.

    Cumparatorul care renunta la cumparare va returna Vanzatorului produsele fara intarzaiere nejustificata, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a informat Vanzatorul de dorinta sa de a se retrage din contract.

    Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator, dupa primirea raspunsului in scris la notificarea renuntarii la cumparare si mentionand pe documentul de transport numarul cererii alocata de Vanzator. Curierul angajat de Cumparator trebuie sa predea produsele direct la adresa centrului de service al Vanzatorului, si anume: SensoDays, localitatea Dragomiresti Deal, Strada DE 287/1, Modulul H1, Cladirea B6, Judetul Ilfov, Cod Postal 077096 (in incinta CT Park). Vanzatorul nu are posibilitatea de a prelua coletele din nici o alta locatie.

    Dupa receptionarea produselor, Vanzatorul va face o evaluare a starii de vandabilitate a produselor. Cumparatorul va suporta diminuarea valorii produselor datorata manipularii, costurile de readucere a produsului la starea de vandabilitate, si, daca este cazul, de inlocuire, daca produsul este returnat intr-o stare foarte deteriorata, care face imposibila aducerea la starea de vandabilitate.

    Pentru a reduce posibilitatea de deteriorare prin manipulare, recomandam Cumparatorului sa trimita produsele in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Sub nici o forma nu se va lipi pe cutia originala a produsului scotch sau alte etichete. Recomandam supra-ambalarea cutiei originale intr-un alt ambalaj pentru a o proteja cat mai bine. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, vor diminua valoarea returnata Cumparatorului.

    Suma pe care Vanzatorul o va returna Cumparatorului in urma evaluarii produsului, va fi transferata Cumparatorului in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de receptia produsului de catre Vanzator. Suma va fi rambursata in aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

    Sunt exceptate de la dreptul de renuntare la cumparare urmatoarele produse:

    • Produsele aprovizionate pe baza de comanda speciala;
    • Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe durata perioadei de retragere;
    • Produse susceptibile a se deteriora rapid;
    • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator;
    • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    • Produse software (sisteme de operare, aplicații, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie, programe informatice, etc), filme, produse cu software preinstalat la care s-au creat conturi ori s-au activat licente ori s-au efectuat modificari la sistemele de operare, consumabile si/sau echipamente la care s-au desigilat consumabilele - aceste produse nu se pot returna decat in forma originala, in ambalaj sigilat

    In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul si, in cazul in care produsul a fost deja trimis, de a re-expedia produsul inapoi Cumparatorului, pe cheltuiala Cumparatorului.


    Detalii despre notificarea renuntarii la cumparare gasiti in pagina Retur Produse.

  2. Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.


    In cazul in care produsul primit nu este conform cu specificatiile de pe site mentionate in pagina produsului achizitionat (Tab-ul "Specificatii" sau "Stare produs") la momentul achizitiei, Cumparatorul va informa Vanzatorul despre neconformitatea constatata.
    Lipsa de conformitate aparuta in termen de 12 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia (pana la proba contrara). Se considera exceptii cazurile in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 12 luni la 2 ani, lipsa conformitaţii va trebui dovedita de Cumparator.

    Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru lipsa de conformitate rezultata dintr-o manipulare sau instalare incorecta a produselor achizitionate. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora.
    Daca neconformitatea reclamata de Cumparator este fondata, Vanzatorul va recupera produsul de la Cumparator fara nici un cost pentru Cumparator, dar Cumparatorul este obligat sa ambaleze corespunzator produsul pentru transportul prin curier, pentru a nu fi deteriorat in timpul transportului. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produsului in timpul transportului.

    In cazul in care lipsa de conformitate este dovedita, Vanzatorul va incerca sa aduca produsul respectiv la conformitate prin masuri reparatorii, cu exceptia situatiei in care masura reparatorie este imposibila sau disproportionata. In cazul acestei situatii exceptionale, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, daca nici inlocuirea nu este posibila, pentru rambursarea valorii produsului.
    O masura reparatorie va fi considerata ca disproporţionata, daca impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare (a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate (b) importanta lipsei de conformitate (c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
    O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

    ATENTIE: Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului. In stabilirea neconformitatii se verifica specificatiile din pagina produsului (Tab-ul "Specificatii" si "Stare produs")


  3. Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
    In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru Cumparator.
    Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzator a stării de nevandabilitate a acestora.

  4. Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
    In acest caz, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru Cumparator in acest caz de retur.

    Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
    Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzatorului.

  5. Produsele din categoria Cosmetice si Parfumuri

    Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de www.sensodays.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
    Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele, producatorii nu asigura ambalaje sigilate individual.
    In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
    Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.


  6. Produsele Resigilate

    Produsele resigilate/expuse, achizitionate de pe site-ul www.sensodays.ro nu se pot returna avand ca motivaţie lipsa de conformitate mentionata pe site in pagina produsului.


  7. "Dreptul de Retur in 90 de zile" este un serviciu suplimentar oferit de Vanzator, care se aplica anumitor produse din categoriile Bucatarie si Baie de pe site-ul www.sensodays.ro. Acest drept este valabil pentru persoanele fizice si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta (detalii in pagina Retur produse).


    Produsul va fi returnat in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Costul returului cade in sarcina Cumparatorului, la fel si responsabilitatea asupra integritatii produsului. Coletul de Retur 90 zile trebuie trimis cu optiunea "deschidere la livrare" pentru a putea fi verificat.


    Compensarea valorii produsului returnat in baza acestui serviciu (integrala, sau partiala cu retinerea costurilor aferente returnarii marfii acolo unde este cazul), se va face prin emiterea unui Voucher valoric valabil 30 de zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achizitionarea altor produse de pe site-ul www.sensodays.ro. Eventualele taxe de manipulare aferente comenzii initiale nu se returneaza.


    In cazul returnarii unui produs achizitionat cu un Voucher de Retur 90 zile, returnarea valorii produsului sa va face tot sub forma de Voucher de Retur 90 zile, cu valabilitate de 30 zile.

    Conditiile de utilizare ale voucherului valoric se supun regulilor de utilizare vouchere din "Termeni si Conditii".


    "Dreptul de Retur in 90 zile" nu este aplicabil in cazul:


    • produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si a unei plati in avans, in termenii agreati de parti.)
    • produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
    • produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
    • produselor fara ambalajul original complet in care au fost livrate sau fara certificatele de garantie in original
    • produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care Cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere deja folosite de Cumparator).
    • produselor resigilate



9. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor



Voucherele emise de Vanzator (sub forma unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online www.sensodays.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic prin e-mail, sau fizic, in format tipărit. Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este dedicat Cumparatorului si este alocat in contul acestuia, numai Cumparatorul avand acces la acest cod).

Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promoţional.

Voucherele nu se pot cumula intre ele şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherele nu vor putea fi aplicate unor produse aflate in campanii speciale cu discount major (exemplu promotia SALE%, Black Friday etc) sau produselor Teka, Franke, Bosch, Neff, Liebherr, decat in anumite cazuri, care vor fi anuntate punctual.

Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa info@sensodays.ro , furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.

Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul www.sensodays.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagina coşului de cumpărături. Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzator. Vanzatorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.

In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, voucherul aplicat va deveni invalid si Vanzatorul va recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).

In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere niciun detaliu suplimentar.

In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vanzatorul este inregistrat in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 18012 (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.

Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de e-mail furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele de marketing pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online Contul meu si logarea in contul personal.


Cumparatorul are posibilitatea de a pune la dispozitia Vanzatorului o opinie personala (un Review) pentru produsele/serviciile achizitionate de la Vanzator.


Cumparatorul va primi, din partea Vanzatorului, dupa intrarea in posesia produsului/serviciului cumparat, o invitatie prin e-mail de a plasa o opinie personala (review) pentru produsul/serviciul respectiv.


Cumparatorul nu este obligat sa plaseze aceasta opinie, dar poate ajuta ceilalti cumparatori sa imbunatateasca experienta de cumparare. Este importanta atitudinea corecta si responsabila din partea fiecarui Cumparator.


Opinia Cumparatorului se compune dintr-o nota si un review asociat produsului achizitionat.


Nota este incadrarea gradului de satisfactie a Cumparatorului pe o scala de la 1 la 5 stele (unde 1 stea reprezinta cel mai mic grad de satisfactie si 5 stele reprezinta gradul maxim de satisfactie) si este asociat Review-ului pentru respectivul produs/serviciu.


Review-ul este aprecierea sau observatia care exprima detaliat satisfactia/insatisfactia Cumparatorului in legatura cu produsul/serviciul respectiv.


Acolo unde exista, Opiniile Cumparatorilor se regasesc pe pagina fiecarui produs, la Sectiunea “Pareri”.


Cumparatorul va putea adauga parerea personala pe pagina oricarui produs/serviciu, fiind logat in contul sau, alegand produsul/serviciul si dand click pe sectiunea “Adauga parerea ta” din pagina produsului/serviciului.


Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu publica Parerile Cumparatorilor care contin elemente de limbaj licentios, parerile care nu au legatura cu produsul/serviciul la care au fost plasate si orice Pareri care incalca normele de conduita si legislatia in vigoare.


Mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal se gasesc in sectiunea Protectie date si Cookies

11. Drepturile de proprietate intelectuală

Numele magazinului online și insemnele grafice sunt mărci inregistrate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Numarul marcii este 127673 .

Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.

Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa info@sensodays.ro.

12. Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii romane.

Eventualele litigii apărute intre Cumparator și Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, Cumparatorul este rugat sa trimita un email la adresa info@sensodays.ro, care sa contina datele de identificare pentru a putea fi contactat de reprezentantul pentru conciliere al Vanzatorului. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.