Termeni si Conditii
Prin utilizarea site-ului www.sensodays.ro (denumit in continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract). |
|
1. Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor
In momentul plasării unei comenzi in magazinul online, Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de e-mail specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul e-mail-ului si / sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.
Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de facturare si una de livrare.
Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.
Pentru fiecare comanda confirmata, Vanzatorul va emite Cumparatorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumparatorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale, in acord cu legislația in vigoare.
Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumparatorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de e-mail furnizată.
Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.
Cumparatorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email catre info@sensodays.ro.
2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse
-
Toate prețurile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA și Timbrul Verde. Prețurile nu includ cheltuielile asociate procesului de livrare, cu excepția cazurilor in care acest lucru este specificat explicit pe pagina produsului.
Pe langa pretul prezentat in cadrul produselor, mai afisam si RRP (Recommended Retail Price), ce reprezinta pretul de vanzare recomandat de producator.
O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista corect preturile, exista posibilitatea ca un numar mic de produse de pe site sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat pe site, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.
-
Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs.
Produsele cu status "In stoc" se afla fizic in depozitul sau in showroom-urile Vanzatorului. Pentru aceste produse, informatia de stoc se actualizeaza in timp real.
Pentru un numar foarte mic de produse (sub 1% din totalul produselor listate pe site), care se afla in showroom-urile Vanzatorului mai ales cu scop de prezentare, scaderea stocului nu se face automat in afara orelor de program. Pentru aceste produse, disponibilitatea va fi anuntata de operator la momentul confirmarii comenzii.
Produsele cu status "Disponibil in 3 - 5 zile" se afla in stocuri localizate la nivel national. Pentru aceste produse, informatia de stoc din pagina produsului se actualizeaza de mai multe ori pe zi cu informatia primita din feed-urile furnizorilor, pentru a carei acuratete Vanzatorul nu poate garanta. De aceea, pentru aceste produse, operatorul re-verifica manual stocul impreuna cu reprezentantul furnizorului si dupa aceea confirma acest termen de livrare impreuna cu Cumparatorul.
Produsele cu status "Disponibil in 15 zile" nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile lucratoare. O estimare mai aproape de realitate a termenului de livrare va fi anuntata Cumparatorului de operatorul Vanzatorului, in functie de informatiile primite de la producatori.
Produsele cu status "Disponibil in 90 zile" sunt produse care nu exista in stocuri localizate la nivel national, si care fie (a) se comanda catre producatori doar in urma unei comenzi ferme primite de Vanzator de la Cumparator, fie (b) provin de la producatori cu un proces de productie si livrare mai lung. O estimare mai aproape de realitate a termenului de livrare va fi anuntata Cumparatorului de operatorul Vanzatorului, ulterior confirmarii comenzii, in functie de informatiile primite de la producatori.
-
Alte informatii specifice din pagina produsului (denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile etc.) sunt completate pe site in colaborare cu reprezentanții producătorilor sau ai furnizorilor brandurilor respective. Din motive legate de organizarea paginii și/sau de structura informației primite, aceste informatii pot fi incomplete sau, foarte rar, eronate. De aceea, Vanzatorul nu iși poate asuma responsabilitatea pentru aceste informatii specifice, dar depune toate eforturile posibile pentru a mentine un nivel ridicat de acuratete.
Vanzatorul și furnizorii săi iși rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
Imaginile produselor sunt preluate din cataloagele oficiale ale producatorilor si sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu. Acestea pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).
3. Plata
Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.
Modalitățile de plată acceptate sunt:
Informațiile detaliate despre modalitățile de plată (inclusiv rate) se gasesc in secțiunea Cum plătesc.
4. Livrarea si manipularea comenzilor
Vanzatorul va expedia Cumparatorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul României. Vanzatorul va pregati produsele pentru livrare în depozitul propriu.
Termenul de livrare agreat cu operatorul in momentul confirmarii comenzii pentru produsele care la momentul plasarii comenzii aveau status “In stoc” este garantat de Vanzator.
Termenul de livrare pentru produsele care au status diferit de “In stoc” in momentul comenzii, va fi obtinut direct de la Producator si comunicat clientului. Acest termen poate fi afectat de intarzaieri ale transportului sau decizii ale producatorului care sunt mai presus de puterea de control a Vanzatorului.
Daca termenul de livrare agreat la plasarea comenzii sufera modificari, Vanzatorul va comunica Cumparatorului un nou termen estimat. Daca acest termen nu va fi acceptat de către Cumparator, comanda va fi anulată, iar Vanzatorul va restitui Cumparatorului suma aferenta incasata in avans.
Respectarea termenelor de livrare nu este garantată dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumparator sunt eronate sau incomplete. În limita timpului disponibil Vanzatorul va încerca să contacteze Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii, iar în cazul în care în 24 de ore nu se reușește corectarea erorii, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda.
Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării platii integrale in contul operatorului site-ului www.sensodays.ro.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare (in pagina Cum Livram). Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.
Pregătirea pentru livrare a produselor fragile, grele, voluminoase poate implica o împachetare de protecție suplimentară și o manipulare suplimentară, pentru care Vanzatorul poate percepe o taxă suplimentară.
Produsele vor fi livrate împreuna cu factura fiscală și, dacă este cazul, certificate de garanție și manuale de utilizare furnizate de către producător sau importator. Lipsa oricăruia dintre aceste documente trebuie notificată Vanzatorului printr-un mesaj la adresa info@sensodays.ro , în maxim 48 de ore de la recepționarea produselor. În caz contrar, toate aceste produse se vor considera furnizate.
In cazurile in care Cumparatorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectivă, urmand să suporte costurile unei noi livrări.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată Cumparatorului în funcție de caz, astfel: (1) fie în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) fie (2) la achitarea și semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vanzator) fie (3) la semnarea procesului verbal de depozitare in cazul in care Cumparatorul nu poate primi comanda imediat.
Vanzatorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decat ulterior achitării eventualei contravalori a coletului si semnarii de primire.
In cazul livrarii prin curier, daca numarul coletelor difera de cel specificat în documentul de transport prezentat de curier sau daca pachetele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, Cumparatorul poate refuza receptia sau poate cere curierului sa astepte deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele din interior sunt afectate. Deschiderea coletului se poate face numai dupa achitarea livrarii. In oricare dintre cele doua cazuri, daca decide pastrarea produselor, Cumparatorul trebuie sa intocmeasca un proces verbal constatator in prezenta curierului si sa semnaleze acest incident imediat (intr-o ora daca este posibil) prin e-mail la service@sensodays.ro sau prin telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
In cazul in care Cumparatorul doreste pastrarea produselor in depozitul Vanzatorului pentru o perioada de timp, Vanzatorul poate oferi acest serviciu pentru un interval de maxim 30 zile calendaristice si numai in urma semnarii unui process verbal de receptie. In cazul in care cele 30 de zile calendaristice sunt depasite, Vanzatorul poate percepe o taxa de depozitare de 50 lei fara TVA pentru fiecare zi calendaristica de depasire.
Cumparatorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea Cum livrăm.
5. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi
Pentru fiecare echipament electric sau electrocasnic achizitionat din magazinul online, Cumparatorul poate solicita preluarea gratuita a unui echipament vechi tip DEEE (deseu de echipamente electrice si electrocasnice). Vanzatorul va prelua vechiul echipament DEEE in aceleasi condiţii ca cele de livrare a produsului nou. Echipamentul predat trebuie sa fie de tip echivalent produsului nou achizitionat si sa fi indeplinit aceleasi funcţii ca echipamentul nou furnizat.
Cumparatorul care doreste sa predea un DEEE, trebuie sa anunte acest lucru in momentul plasarii comenzii de cumparare, completand campul "Comentarii" din pagina de comanda, cu informatii necesare Vanzatorului pentru a asigura logistic transportul respectivului DEEE (de exemplu nume produs, greutate aproximativa, dimensiuni). Campul "Comentarii" se completeaza inainte de apasarea butonului “ Cumpara”
Fara respectarea acestor pasi, Vanzatorul va fi in imposibilitatea preluarii DEEE la momentul livrarii produsului nou.
6. Garanția produselor
Tabelul de mai jos prezinta numarul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 2 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 3 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 4 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 6 |
Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 4 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 7 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 10 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 16 |
Particularitati Garantie pentru Produsele Resigilate
Produsele resigilate sunt produse perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic, cu ambalaj original deschis sau care prezinta urme de deteriorare. Aceste produse provin in general din expunerea in showroom-uri si pot prezenta uşoare urme de uzură (de exemplu zgarieturi superficiale). Toate aceste deficienţe estetice sau deteriorari sunt menţionate in descrierea produsului respectiv.Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade de garanţie mai mică fata de garantia unui produs echivalent nou. Aceasta garantie redusa va fi specificată ca atare in descrierea produsului resigilat respectiv. Cumparatorul accepta in mod expres si separat lipsa de conformitate mentionata in pagina produsului respectiv (TAB "Stare produs").
Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.
Cumparatorul poate obține informațiile despre cum poate inregistra o cerere de garantie in secțiunea Conditii de garantie.
7. Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)
Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.sensodays.ro.
Nu se accepta produse retur sau renuntare la cumparare la punctele de livrare. Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va inregistra o cerere in contul de client. Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, Cumparatorul va fi rugat sa trimita produsul prin curier (curierul este trimis de Vanzator pentru situatiile de retur 2,3,4 si este chemat direct de Cumparator pentru situatiile 1 si 6 de mai jos). Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.
In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care Cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de Cumparator), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.
In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in condițiile legislației aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.sensodays.ro și alte produse pe care Cumparatorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzatorului.
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la Vanzator.
In cazul in care produsul returnat pentru care se doreste returnarea banilor a fost platit prin Credit TBI Pay, Vanzatorul va anunta Banca TBI Pay despre acceptarea returului si va returna suma aferenta returului direct Bancii TBI Pay.
Situatii de retur
- Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)
Detalii despre notificarea renuntarii la cumparare gasiti in pagina Retur Produse.
-
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
-
Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru Cumparator.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzator a stării de nevandabilitate a acestora. -
Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
In acest caz, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru Cumparator in acest caz de retur.
Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzatorului. - Produsele din categoria Cosmetice si Parfumuri
Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de www.sensodays.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele, producatorii nu asigura ambalaje sigilate individual.
In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.
- Produsele Resigilate
Produsele resigilate/expuse, achizitionate de pe site-ul www.sensodays.ro nu se pot returna avand ca motivaţie lipsa de conformitate mentionata pe site in pagina produsului.
8. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor
Voucherele emise de Vanzator (sub forma unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online www.sensodays.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic prin e-mail, sau fizic, in format tipărit. Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este dedicat Cumparatorului si este alocat in contul acestuia, numai Cumparatorul avand acces la acest cod).
Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promoţional.
Voucherele nu se pot cumula intre ele şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherele nu vor putea fi aplicate unor produse aflate in campanii speciale cu discount major (exemplu promotia SALE%, Black Friday etc), decat in anumite cazuri, care vor fi anuntate punctual.
Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa info@sensodays.ro , furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.
Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul www.sensodays.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagina coşului de cumpărături. Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzator. Vanzatorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.
In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, voucherul aplicat va deveni invalid si Vanzatorul va recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).
In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere niciun detaliu suplimentar.
In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vanzatorul este inregistrat in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 18012 (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.
Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele de marketing pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online Contul meu si logarea in contul personal.
Cumparatorul are posibilitatea de a pune la dispozitia Vanzatorului o opinie personala (un Review) pentru produsele/serviciile achizitionate de la Vanzator.
Cumparatorul va primi, din partea Vanzatorului, dupa intrarea in posesia produsului/serviciului cumparat, o invitatie prin e-mail de a plasa o opinie personala (review) pentru produsul/serviciul respectiv.
Cumparatorul nu este obligat sa plaseze aceasta opinie, dar poate ajuta ceilalti cumparatori sa imbunatateasca experienta de cumparare. Este importanta atitudinea corecta si responsabila din partea fiecarui Cumparator.
Opinia Cumparatorului se compune dintr-o nota si un review asociat produsului achizitionat.
Nota este incadrarea gradului de satisfactie a Cumparatorului pe o scala de la 1 la 5 stele (unde 1 stea reprezinta cel mai mic grad de satisfactie si 5 stele reprezinta gradul maxim de satisfactie) si este asociat Review-ului pentru respectivul produs/serviciu.
Review-ul este aprecierea sau observatia care exprima detaliat satisfactia/insatisfactia Cumparatorului in legatura cu produsul/serviciul respectiv.
Acolo unde exista, Opiniile Cumparatorilor se regasesc pe pagina fiecarui produs, la Sectiunea “Pareri”.
Cumparatorul va putea adauga parerea personala pe pagina oricarui produs/serviciu, fiind logat in contul sau, alegand produsul/serviciul si dand click pe sectiunea “Adauga parerea ta” din pagina produsului/serviciului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu publica Parerile Cumparatorilor care contin elemente de limbaj licentios, parerile care nu au legatura cu produsul/serviciul la care au fost plasate si orice Pareri care incalca normele de conduita si legislatia in vigoare.
Mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal se gasesc in sectiunea Protectie date si Cookies
10. Drepturile de proprietate intelectuală
Numele magazinului online și insemnele grafice sunt mărci inregistrate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Numarul marcii este 127673 .
Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.
Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa info@sensodays.ro.
11. Forța majoră și litigiile
Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii apărute intre Cumparator și Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, Cumparatorul este rugat sa trimita un email la adresa info@sensodays.ro, care sa contina datele de identificare pentru a putea fi contactat de reprezentantul pentru conciliere al Vanzatorului. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.