Termeni si Conditii
Prin utilizarea site-ului SensoDays.ro (denumit in continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract). |
|
1. Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor
In momentul plasării unei comenzi in magazinul online, Cumpărătorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, clientul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.
Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de facturare si una de livrare.
Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.
Pentru fiecare comanda confirmata Vanzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislația in vigoare.
Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumpărătorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzătorului pe adresa de email furnizată.
Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.
Cumparatorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email catre info@SensoDays.ro.
2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse
-
Toate prețurile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA și Timbrul Verde. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului.
O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar mic de produse din catalog sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.
-
Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs.
Produsele cu status "In stoc" se afla fizic in depozitul SensoDays. Pentru aceste produse informatia de stoc se actualizeaza in timp real. Exista un numar de produse aflate in showroom-urile SensoDays cu scop de prezentare (sub 1% din totalul produselor listate pe site), pentru care scaderea stocului nu se face automat in afara orelor de program. Pentru aceste produse, disponibilitatea va fi anuntata de operator la momentul confirmarii comenzi.
Pentru produsele "Disponibile in 3 - 5 zile", stocul se actualizeaza de mai multe ori pe zi cu informatia din feed-urile furnizorilor. Pentru aceste produse termenul de livrare va fi anuntat de Operator in momentul confirmarii comenzii.
Produsele "Disponibile in 15 zile" nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile lucratoare. Termenul corect de livrare va fi anuntat de Operator ulterior confirmarii comenzii, in functie de confirmarile primite de la producator.
Produsele afisate pe site cu starea de stoc "In curand" sunt produse nou lansate si urmeaza a fi comercializate in curand.
-
Alte informatii despre produse (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației primite. Din aceste motive, Vanzătorul nu iși poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
Vanzătorul și furnizorii săi iși rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).
3. Plata
Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.
Modalitățile de plată acceptate sunt:
- Prin intermediul cardurilor bancare, online sau la sediul Vanzătorului, fara nici un comision suplimentar pentru Cumparator
- Plata in rate fără dobandă online sau la sediul Vanzătorului, prin intermediul cardurilor de credit (lista completa a bancilor acceptate este aici;
- Prin transfer bancar;
- Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzătorului, pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 3000 lei
In cazul plăților online folosind cardurile bancare, magazinul online nu percepe nici un comision suplimentar Cumpărătorului.
Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in condiții de maximă securitate garantata de procesatorul de plati si de platforma 3Dsecure in care magazinul SensoDays este inregistrat. Nici o informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vanzătorului. Cumpărătorul care plătește online trebuie să furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului.
Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA Electron). Procesatorul de plati este Plati Online ISO/MSP Raiffeisen Bank, București, Romania.
Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse disponibile in 3 - 5 zile sau in 15 zile si pentru comenzile speciale. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 3000 lei (tva inclusiv) se platesc in avans.
Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării plății complete in contul magazinului online.
In cazul in care Cumparatorul datoreaza plata marfurilor, in baza acestor termeni, Cumparatorul are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 1 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.
Scadenta facturii se considera a fi:
- data semnarii facturii, in cazul ridicarii bunurilor din showroom
- data primirii bunurilor de catre Cumparator, in cazul livrarii prin curier
Informațiile detaliate despre modalitățile de plată (inclusiv rate) se gasesc in secțiunea Cum plătesc.
4. Livrarea si manipularea comenzilor
Vanzătorul va expedia Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptată in sistem de curierat, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Vanzatorul va pregati pentru livrare produsele in depozitul propriu.
Vanzatorul garanteaza Cumparatorului termenele de livrare agreate cu operatorul in momentul confirmarii comenzii pentru produsele aflate in stocul magazinului.
Termenul de livrare pentru produsele cu status "Disponibil in 3 - 5 zile" si "Disponibil in 15 zile" va fi agreat in mod obligatoriu cu Vanzatorul in momentul confirmarii comenzii, dupa verificarea disponibilitatii reale de catre operator, si poate suferi modificari in functie de produsul comandat, disponibilitatea furnizorului si a transportatorului.
Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vanzătorul ii va restitui Cumpărătorului sumele aferente incasate in avans.
Respectarea termenelor de livrare nu este garantata daca informatiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vanzătorul. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.
Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării platii integrale in contul operatorului site-ului SensoDays.ro.
Vanzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare (in pagina Cum Livram). Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.
Pentru livrarea produselor fragile, grele (greutate peste 5 kg) sau voluminoase (volum corespunzator unor dimeniuni mai mari de 0.5x0.4.x0.2 m) se percepe o taxa de manipulare variabila, in functie de tipul produsului (mai multe detalii in sectiunea Cum livrăm).
Vanzătorul va pregati corespunzător produsele pentru transport și documentele insotitoare: factura fiscală si, daca este cazul, certificatele de garanție si manualele de utilizare furnizate impreuna cu produsul de catre producător sau importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la info@sensodays.ro absența oricăruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.
In cazurile in care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vanzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmand să suporte costurile unei noi livrări.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată in momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) sau la achitarea si semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrărilor efectuate direct de Vanzător). Vanzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decat ulterior achitării eventualei contravalori a coletului si semnarii de primire.
In cazul livrarii prin curier, daca numarul coletelor difera de cel specificat în documentul de transport prezentat de curier sau daca pachetele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, Cumparatorul poate refuza receptia sau poate cere curierului sa astepte deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele din interior sunt afectate. Deschiderea coletului se poate face numai dupa achitarea livrarii. In oricare dintre cele doua cazuri, daca decide pastrarea produselor, Cumparatorul trebuie sa intocmeasca un proces verbal constatator in prezenta curierului si sa semnaleze acest incident imediat (intr-o ora daca este posibil) prin email la service@sensodays.ro sau prin telefon. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre livrarea unei comenzi online din secțiunea Cum livrăm.
5. Conditii pentru ridicarea gratuita a produselor vechi
Pentru fiecare echipament electric sau electrocasnic achizitionat din magazinul online, Cumparatorul poate solicita preluarea gratuita a unui echipament vechi tip DEEE (deseu de echipamente electrice si electrocasnice). Vanzatorul va prelua vechiul echipament DEEE in aceleasi condiţii ca cele de livrare a produsului nou. Echipamentul predat trebuie sa fie de tip echivalent produsului nou achizitionat si sa fi indeplinit aceleasi funcţii ca echipamentul nou furnizat.
Cumparatorul care doreste sa predea un DEEE, trebuie sa anunte acest lucru in momentul plasarii comenzii de cumparare, completand campul "Comentarii" din pagina de comanda, cu informatii necesare Vanzatorului pentru a asigura logistic transportul respectivului DEEE (de exemplu nume produs, greutate aproximativa, dimensiuni). Campul "Comentarii" se completeaza inainte de apasarea butonului “ Cumpara”
Fara respectarea acestor pasi, Vanzatorul va fi in imposibilitatea preluarii DEEE la momentul livrarii produsului nou.
6. Garanție
Tabelul de mai jos prezinta numarul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 2 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 3 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 4 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 6 |
Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 4 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 7 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 10 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 16 |
Particularitati Garantie pentru Parfumuri si Cosmetice:
In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, aceste produse au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta un recipient desfacut si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.Particularitati Garantie pentru Produsele Resigilate
Deoarece aceste produse resigilate beneficiaza de preturi reduse fata de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibila oferirea unei perioade de garantie mai mica fata de garantia unui produs echivalent nou. Garantia produsului resigilat este specificata in descrierea produsului respectiv.Cumparatorul poate obține informațiile despre cum poate inregistra o cerere de garantie in secțiunea Conditii de garantie.
Produsele RESIGILATE din oferta SensoDays.ro
Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic. Există posibilitatea in anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor să prezinte mici deteriorări. De asemenea, aceste produse pot prezenta uşoare urme de uzură, ca de exemplu zgarieturi superficiale. Toate aceste deficienţe estetice sunt menţionate in descrierea produsului respectiv.Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.
Modalităţile de cumpărare, livrare şi plată pentru produsele resigilate sunt aceleaşi ca şi in cazul produselor similare noi, sigilate.
Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade de garanţie mai mică, specificată ca atare in descrierea produsului respectiv.
Produsele resigilate nu se pot returna avand ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate in descrierea produsului respectiv.
7. Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)
Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.SensoDays.ro.
Nu se accepta produse retur sau renuntare la cumparare la punctele de livrare. Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va inregistra o cerere in contul de client. Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, Cumparatorul va fi rugat sa trimita produsul prin curier (curierul este trimis de Vanzator pentru situatiile de retur 2,3,4 si este chemat direct de Cumparator pentru situatiile 1 si 6 de mai jos). Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.
In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.
In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condițiile legislației aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.SensoDays.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzătorului.
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la SensoDays.ro.
Situatii de retur
- Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)
-
Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
-
Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs,Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzătorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora. -
Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
In acest caz, Cumpărătorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.
Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzătorului EROILOR. - Produsele din categoria Cosmetice si Parfumuri
Toate produsele cosmetice si parfumurile comercializate de SensoDays.ro sunt noi si 100% originale. Acestea provin de la producatori si distribuitori autorizati din Romania sau de la distribuitori care aprovizioneaza magazinele mari din Europa. O parte dintre aceste produse pot fi verificate la punctul de livrare.
Imaginile produselor sunt doar ilustrative, pot aparea diferente de nuanta, aspect, forma recipientelor. De asemenea, pentru anumite modele producatorii nu asigura ambalaje tiplate individual. Distribuim si acest tip de produse pentru ca au preturi foarte atractive si putem astfel sa transferam cumparatorului discountul foarte atractiv .
In cazul achizitionarii unui produs gresit, acesta poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul. Produsul nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum, trebuie sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Produsele cosmetice desfacute si utilizate si care nu prezinta un defect calitativ, NU pot fi returnate din motive de sanatate. In momentul primirii coletului de la curier, Cumparatorul este rugat sa refuze coletul daca acesta prezinta urme de deschidere sau de umezire sau miroase a parfum.
- Produsele Resigilate
In cazul produsele resigilate achizitionate de pe site-ul SensoDays.ro, acestea nu se pot returna avand ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate pe site in descrierea produsului la achizitie.
8. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor
Voucherele emise de Vanzator (sub forma unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online www.SensoDays.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic prin e-mail, sau fizic, in format tipărit. Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este dedicat cumparatorului si este alocat in contul acestuia, numai cumparatorul avand acces la acest cod).
Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promoţional.
Voucherele nu se pot cumula intre ele şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherele nu vor putea fi aplicate unor produse aflate in campanii speciale cu discount major (exemplu promotia SALE%, Black Friday, etc), decat in anumite cazuri, care vor fi anuntate punctual.
Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa info@sensodays.ro , furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.
Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul www.SensoDays.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagina coşului de cumpărături. Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzător. Vanzătorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta, etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.
In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, voucherul aplicat va deveni invalid si Vanzatorul va recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).
In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere nici un detaliu suplimentar.
In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vanzatorul este notificat in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 18012 (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.
Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele de marketing pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online Contul meu si logarea in contul personal.
Cumparatorul are posibilitatea de a pune la dispozitia Vanzatorului o opinie personala (un Review) pentru produsele/serviciile achizitionate de la Vanzator.
Cumparatorul va primi, din partea Vanzatorului, dupa intrarea in posesia produsului/serviciului cumparat, o invitatie prin e-mail de a plasa o opinie personala (review) pentru produsul/serviciul respectiv.
Cumparatorul nu este obligat sa plaseze aceasta opinie, dar poate ajuta ceilalti cumparatori sa imbunatateasca experienta de cumparare. Este importanta atitudinea corecta si responsabila din partea fiecarui Cumparator.
Opinia Cumparatorului se compune dintr-o nota si un review asociat produsului achizitionat.
Nota este incadrarea gradului de satisfactie a Cumparatorului pe o scala de la 1 la 5 stele (unde 1 stea reprezinta cel mai mic grad de satisfactie si 5 stele reprezinta gradul maxim de satisfactie) si este asociat Review-ului pentru respectivul produs/serviciu.
Review-ul este aprecierea sau observatia care exprima detaliat satisfactia/insatisfactia Cumparatorului in legatura cu produsul/serviciul respectiv.
Acolo unde exista, Opiniile Cumparatorilor se regasesc pe pagina fiecarui produs, la Sectiunea “Pareri”.
Cumparatorul va putea adauga parerea personala pe pagina oricarui produs/serviciu, fiind logat in contul sau, alegand produsul/serviciul si dand click pe sectiunea “Adauga parerea ta” din pagina produsului/serviciului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu publica Parerile Cumparatorilor care contin elemente de limbaj licentios, parerile care nu au legatura cu produsul/serviciul la care au fost plasate si orice Pareri care incalca normele de conduita si legislatia in vigoare.
Mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal se gasesc in sectiunea Protectie date si Cookies
10. Drepturile de proprietate intelectuală
Numele magazinului online și insemnele grafice sunt mărci inregistrate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Numarul marcii este 127673 .
Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.
Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa info@sensodays.ro.
11. Forța majoră și litigiile
Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii apărute intre Cumpărător și Vanzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, Cumparatorul este rugat sa trimita un email la adresa info@sensodays.ro care sa contina datele de identificare pentru a putea fi contactat de reprezentantul pentru conciliere al Vanzatorului. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.